41 yorum gelmiş

  1. asyayaren

    ha bu arada abla bu tel taçları toplu halde falanmı alıyorsun sen . benburda bulamadım ancak bujiteride çalışan bir arkadaşıma rica ediyorum süsleri kopan taçları ayırıver diye . onada yarı fiyatına falan alıyorum .

  2. SEMYIL

    Ayyy ne güzel yorumlar yazmışsınız arkadaşlar.hepinize teker teker teşekkür ediyorum.güzel olmuşlar değil mi? ben de yaparken zevkle,o çiçeklerle adeta konuşa konuşa yaptım onları….ne dersiniz “pasaj com.” a satışa çıkarayım mı? cesaretim yok ama sizler böyle beğenince de acaba diyorum…* Asyacım, toplu aldım sayılır,eminönünden 12 si bir arada2 paket almıştım . onları kullanıyorum.

  3. asyayaren

    esinsel abla hoş buldum…..bence satışa çıkar derim. topluca bu telleri bulabilmen çok ii olmuş yalnızda senin yaptıkları maaşllah 12 yide geçti 24 ü de sanırım hadi kolay gele….bende kzııma yapmıştım onu paylaşayım bari

  4. SEMYIL

    :)))) yok daha stoklarımı bitirmedim.aslında yine almak istiyorum ama bu sıcaklarda oraya gitmek gözümde büyüyor…kızına çok yakıştığına eminim. görmek isterim doğrusu :))

  5. embir

  6. sesiber

    Nefis olmuş bunlar ablacım.Çok heyecanla yazıyorum bu yorumu. Akşam eşim bir kargo paketi getirdi. Çok şaşırdım. Elim Sende’den gelecek eller de bitti kimden ki dedim. Baktım senden. Daha da heyecanla açtım. Yemin ederim gözlerim dola dola okudum mektubunu. O güzel kutuyu açarken ki heyecanımı tarif edemem. Allahım Allahım içinden mis kokulu, güzeller güzeli bir bebek ve o şirin ötesi bereket fillerin çıktı. Üstelik senin ellerinden çıkmış bu güzellikler. Benim için o kadar değerli ki anlatamam. Abartısısız yarım saat sevdim onları. Eşim de okudu mektubunu. Yaptıklarına hayranlıkla baktık ikimiz de. Ben bunu hakedecek ne yaptım, dedim. Allah o güzel gönlüne layık tüm güzellikleri kat kat sen istemeden sersin önüne. Duygularımı tam anlamıyla anlatacak kelimeleri bulamıyorum. Çok öpüyorum seni ablacım. O güzel ellerine, gönlüne sağlık. ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.

  7. sesiber

  8. limonyesili

    Merhabalar. Bence pasajda satışa çıkarmak konusunda tereddüt etmenize gerek yok. Hepsi çok şirin, benim de dükkanım var pasaj’da, böyle taçlar da ilgi görüyor orada. En fazla olmazsa kapatırsınız dükkanı :) İyi şanslar dilerim..

  9. SEMYIL

    embircim o güzel yazmışsınki sanki elinde de seviyormuşsunhissine kapıldım. içtenliğine çok teşekkür ederim…:)))limonyeşili ve esinselcim açayım değilmi bana güzel cesaretverdiniz. dediğiniz gibi olmazsa kapatırım.esinselcim beni de düşüncesi bile heyecanlandırıyor ne hikmetse :)))hepinize tekrar tekrar teşekkürler :)))

  10. SEMYIL

    canım sibelcim,öncelikle seni sevindirdiysem, gülümsetebildiysem ne mutlu bana.asıl sen beni o kadar duygulandırdınki yazdıkların ve o güzel temenninle(şu an burnumu çeke çeke yazıyorum)”ben ne yaptım ki” diyorsun. hiç unutmadığım bir şubat günü… çok sevdiğimiz ,baba yerine koyduğumuz bir dostumuz (bizden yaşça bir hayli büyük) önemli bir rahatsızlık geçirmekte ve eşimle ben sürekli ona koşuşturduğumuz zamanlar…. onun da etkisi ile evde birazda kurdum herhalde “bize bir hal olsa “kapımı çok çalacak kişi var ama gerçekten kim kapımı çalar diye yağmurları yağdırırken kapı çaldı ve postacı geldi.SİBELCİM işte yapacağını yaptın :))))ve o zaman Allaha dua ettim. ve bana geleni bir mesaj olarak kabul ettim.Canım ben de bu interneti icat edene o kadar duacıyım kihayatta bir tek kardeşim var o da Amerika’da yaşıyor.ha deyince gidemiyorsun-gelemiyor.ama bu internetle bir de kamera ile hasret azalıyor :)))dediğim gibi mutluluğum kocaman,sana gelen sadece zerresi :))sevgiyle öptüm :)))

  11. sesiber

    Bundan alınacak mesaj, mutlu etmek te, mutlu olmak ta ne kolay aslında:) Ben bizi çok seviyorum :)Ben de öpüyorum ablacım.

  12. SEMYIL

    uzay1, teşekkür ederim.sesibercim,çok haklısın. bende bizi seviyorum:)) ve KOCAMAN bir aile olduğumuza bende inanıyorum.Nalancım seni burada görebilmek ne güzel. her ne kadar blogdan haberleşsek de burada görmek de ayrı bir keyif oluyor.evet dükkan meselesine aklım yatıyor:)))azzzz sonraaaaa :))))

  13. gulseyhan

    ellerıne saglık semyıl bu taçlarrı takanlar cok mutlu olurlar ınşallah bakkk gördunmu taçlarına isim buldum mutluluk taçları

  14. cadikazani

    Semyil ellerine saglik ablacim hepsi çok ciciler bencede bi $ansini dene derim ama fotograflarini daha guzel cekmeye çalis ve aydinlik ortamlarda dene çekmeyi derim ben!Birde merak ettim o firfir gibi seyler varya kurdeladan sanirim nasil yapiyorsun onlari ablacim?Bende bulursam aliyim o taçlardan bari yap yap dur artik:)

  15. SEMYIL

    gülseyhan, teşekkürler.:)) evet isimde çok hoşuma gitti”mutluluk taçları” neden olmasın:)))Cadıkazanı fotoğraf konusunda çok haklısın. bir de fotoğraf çekmeyi de çektirmeyi de sevmediğim için bana çok zor geliyor.evet o çiçekleri ince organze kurdeleden yapıyorum.tavsiye ederim sende yap bu taçları yapmak çok keyifli:))

  16. SEMYIL

    canım cadıkazanı yapmak kolayda onu anlatmak zorrrr.şimdi bir parmak eninde organze kurdeleyi yine kurdele nakışında kullanılan iğneye geçiriyorsun. yaklaşık 10-15cm den geriye doğru kurdelenin tam ortasından teyel yapargibi iğneyi geçiriyorsun iğneyi çekerken biraz zorlanıyorsunama o arada kurdele büzülmüş ve çiçek formunu yakaladığında kurdeleyi kesip ucunu bir başka iplikle tutturuyorsun…..inşallah anlatabildim. bu ancak görerek yapılacak bir iş.kurdele nakışı ile ilgili bir site araştırmalıyım …..böyle olmuyor :(((

  17. SEMYIL

    Ayy cadıkazanı bak burada anlatmışlar nasıl yapıldığınıhttp://www.kurdelenakisi.net/kurdele-isi-yazma/comment-page-1#comment-1681yorumların “11 yeşim” kısmında anlatılmış

  18. dilevser

    aa ben de görmemişim bunları ne kadar güzel olmuşlar.. ellerine sağlık canım.. taç kullanamıyorum hele bu mevsimde kesinlikle saçlarıma tahammül edemediğimden ama bahara süper olur bunlar :)

  19. esinsel

    Bu güzel taçlar beni tekrar taa nerelere götürdü :) Ne güzel insanlarla karşılaştırdı.Hatırlıyorsun kermesimizi değilmi Semyılım?

  20. SEMYIL

    canımmmm esinselim hatırlamaz mıyım ? ne güzel günlerdiyine oyle fırsatlar yakalasak sırf birlikte olmak için tereddütsüz gelirim:))))

  21. SEMYIL

    nalancım, bence bu sene olacak kermeslerde seni de aramızda göreceğimizi hissediyorum. o aylarda da elgiz’imizin de tadına doyulmazzz :)))) di mi? mıknatıs gibiseni istanbul a çeker :))))

Bir Cevap Yazın

Organze kurdeleden kolay gül yapımı

| | 0 Yorum

Kumaştan yoyo çiçek yapımı

| | 0 Yorum

Video: Kalın keçe ile çiçek yapımı

| | 0 Yorum

Anlatımlı kumaş çiçek yapımı

| | 0 Yorum

Video: Yakma çiçek nasıl yapılır?

| | 2 Yorum

Kumaş çiçek yapımı – anlatımlı

| | 0 Yorum

Tüllerden çiçek paket süsü yapımı

| | 0 Yorum

Video: Kolay kumaş çiçekler nasıl yapılır?

| | 0 Yorum