Tişört yenileme (anlatımlı)

-

Tişört yenileme
Rengini beğenip bu beyzik (basic) tişörtü aldım. Eve gelince yakasının biraz açık, kollarının da biraz uzun olduğunu fark ettim. Üzerime uydurmak için bir yenileme çalışması yapmaya karar verdim. Sizin için de bir kıyafet değiştirme, yenileme çalışması fikri olur diye paylaşmak istedim. Adım adım fotoğraflı bir şekilde anlatmaya çalışayım:

Tişört yenileme
Tişörtün rengine uygun kurdela aldım ve ilk iş yaka oyuğu içine iki sıra kurdela geçtim. Kurdeleyi basitçe dikerek bu şekilde yakaya en verdim. Böylelikle yaka oyuğu istediğim şekilde kapanmış oldu.

Tişört yenileme
Kolların ucundan biraz kestim ve çevirerek diktim. Basitçe dikerek kolayca kısaltabilirsiniz. Aynı renk iplikle gizli dikiş yapabilirsiniz ya da makinede düz dikiş geçebilirsiniz. Koldan kestiğim kısımları da ikiye kestim. Aynı kumaş olduğu için onu da yenilememde kullanmaya karar verdim. Elde ettiğim dört parça şerit şeklindeki penyelerle basit güller yaptım. Kurdeladan yaptığım çiçeklerle birlikte yaka çevresine tutturdum. Boncuklarla süsledim ve tamamladım, yukarıdaki resimde görüyorsunuz.

Tişört yenileme

Tişört yenileme
Kısalttığım kolların ucuna da kurdela geçirip diktim. Böylece kolları da sadelikten kurtarmış oldum ve yaka kısmıyla uyumlu hale geldi.

nowacraft

Hobisi işi olan şanslı insanlardanım. Başta keçe ve dikiş alanında olmak üzere orijinal, güzel ve zevk aldığım işleri yapıyorum. Çok severek yaptığım için olsa gerek, her ürünümün gittiği eve mutluluk ve şans götürdüğüne inanıyorum. El emeklerimi nowadukkan.blogspot.com adresinde görebilirsiniz. İnstagram : @nowacraft

Bir Cevap Yazın