Cuma, Aralık 9, 2016
Torunumun komik beresi ve solucan atkısı

8

Torunuma hediye örülen atkı ve bere .ikiside çok komik. torunumda mankenlik yaptı bu yazımda. teşekkürler Arda’m.Aslında orjinal resimler büyük boyutta ve çok daha net ama internetimiz kotalı olduğu için hep küçültüp paylaşmak zorunda kaılıyorum. fazla uzattım sanırım. teyze bize ne diyebilirsiniz senin internetinden :))resimler içerde :) bakalım beğenecekmisiniz ?

8 YORUMLAR

  1. ellerinize sağlık :) torun cok sevimli maşallah :) tırtıl atkıyıda cok sewdim :)

  2. çok teşekkürler hepinize . beğenmenize çok sevindim. paşamda çok tatlıdır sağolsun. onun üzerinde gördükçe daha bir güzel görünüyor ördüklerim gözüme. neden bilmiyorum ama öle :) profil resmimdeki torunumbu. küçük olan yani.

  3. çok teşekkürler farfinim. beğenmenize seviniyorum ben.gerçi bunları ben örmedim ama diğer bütün örgülerini ben ördüm sayılır.kızım anne sen daha düzgün örüyon deyip benim başıma sarıyor.bende aklına bişey gelsede ördürse diye dört gözle bekliyorum tabi :) sırada sünger bob süeterimiz var. bitti ama resmini çekemedik daha .çok tatlı oldu oda. şimdi elimde doğacak bir bebişe hediye yelek takım var o bitince paşaya gs li yelek örücez. buda damadın siparişi :)