yaptık, yakıştırdık…

-
bu sepetin ilk hali, plastik ve pembe:)))

bu pembe çamaşır sepeti banyoya hiç uygun değildi, çok basit ve uyumsuz duruyodu, ama alınmış alınmıştır di mi, şimdi bunun yerine bi sürü para verip yenisini alacak değildik. pekiiii biz (babam ve ben) ne yaptık??? kendinden yapışkanlı kağıtla kapladık ve banyoyla aynı renklerde, son derece uyumlu bi sürpriz hazırladık anneme.

artık banyoyla son derece uyumlu bi hale geldi, görenler hasır olduğunu sanıyo.

33 yorum gelmiş

  1. yephek

    ayyyyy hepinize çok teşekkür ederim. çok şaşırdım doğrusu, beklediğimden daha çabuk yayınlanmış ve çok güzel yorumlar gelmilş. yüzüm güldü vallahi:)))))sevgili cadıkazanı, çıkıntılı ve dönemeçli yerlerde kağıdı küçük küçük kesip yapıştırdık, ama deseni tutturmak biraz zor oluyo doğrusu. burada babamın matematik öğretmeni olması ve benimde (iş bulma konusunda malesef işime yaramasa da) mühendislik eğitimi almamın çok faydası oldu diye düşünüyorum:))))) işin şakası bi yana baya titiz ve ayrıntılı çalıştık tam oturtmak için. ama sonuca değdi tabi.

  2. ebrugzo

    gerçekten cok güzel olmuş biz ablama aldık oyle hasırdan olanı 50 tl mi neydi bu gerçekten cok güzel olmuş ya hem o agır da :)

  3. yephek

    tamam baharrrr çekerim tabi, o zaman makine bozuktu bunlar telefonla çekildi. hemen çekip koyayım fotoğrafını.

  4. yephek
    önden herşey şahane di mi? ama madalyonun arka yüzü de var:)))))

    ya baharrrr arkasını göstermeyi hiç düşünmüyodum ama sen tekrar fotoğraf isteyince, dedim dürüst ol yephak, işin arka yüzünü de göster. bu kağıttan tek bi rulo kalmıştı ve yaklaşık 2m idi ama ön kısmında baya yıpranmış ve yırtık bi bölüm vardı, zaten bize illa sonuncusu denk gelir, ben bi mağzaya girdiğimde de bi model beğendiğimde illa benim bedenimden 1 tane kalmıştır onun da bi yerinde bişey vardır. neyse konuyu dağıtmayayım, kapladık ama arkasına yetmedi malesef, biz de böyle koli bandıyla tutturduk, şimdi gözümü 4 açıyom girdiğim her yerde bakınıyorum bulur muyum diye ama bulamadım malesef.ebrugzo evet onlar baya pahalı, biz bi çamaşırlık almak için çıkmıştık babamla, ama mağazada çamaşırlık+ütü masası+bu çamaşır sepeti+aynı renkten çamaşır taşıma sepeti (hani makinadan çıkarınca asmak için götürdüğümüz delikli sepet) 70 lira idi biz de aldık. çamaşır taşıma sepeti banyoda durmadığından onu modifiye etmiycez.

  5. baharrrrr

    yakından daha güzel görünüyor canım bende bunu merak etmiştim. ilahi sen yaa arkasınıda çekmiş yollamışsın :)) bulursun inşallah canım :)

  6. yephek

    bakınıyorum ama bulamadım henüz, gerçi böyle kalsa da olur, annem duvara yaslıyo orada öylece geçiiriyo ömrünü sepet, kimse görmüyo arkasını görmüyo, o bizim küçük sırrımız:)))

  7. akoni

    gerçekten harika olmuş.. inanamadım, renk uyumu felan çok şık olmuş.. arka sorun değil nasılsa kimse görmüyor..

  8. findikkurdum

    inanmıyorummmm.daha bugün pazardan bu folyonun aynısının tıpkısını aldım.ve ben de uzun süredir hiç sevmediğim çamaşır sepetimi nasıl daha şirin hale getiririm diye düşünüyordum.aynısı ben de yapıcamm :)hala ihtiyacın varsa burdan haftaya salı pazardan alıp sana yollayabilirim :D

  9. sekerpembe

    benim de aynı pembe plastikten bir çamaşırlığım vardı birgün ufak bir yerinden kırıldı estetiği bozuldu.Bende kumaşla kaplamıştım ama sizinki daha güzel olmuuş.

  10. yephek

    teşekkür ederim. denemek isteyenler acaba dayanıklı olur mu diye düşünürse banyonuzun zemini kuru kalıyorsa gayet dayanıklı oluyo.

Bir Cevap Yazın

Kağıttan 3 boyutlu yıldız yapımı

| | 2 Yorum

Kız çocuk odası süsleme fikirleri

| | 0 Yorum

Sevgililer Günü için defter yapımı (DIY)

| | 5 Yorum

Kağıttan 3 boyutlu kartanesi yapımı

| | 5 Yorum

Kağıttan yeni yıl kasabası yapımı

| | 0 Yorum

Mukavvadan çerçeve yapımı

| | 0 Yorum

Kartondan yıldız yapımı

| | 0 Yorum

Dekoratif kitap tutucu yapımı

| | 2 Yorum

Taş görünümlü mumluk yapımı

| | 3 Yorum