Yarışma: Amigurumi Noel babalar yaptım

-

2011’e girmeye ne kaldı ki…..Eeee günün anlam ve önemine de uymak lazım di mi? :))

Bu bir noel baba olsun….Elimde herhangi bir ölçü,ilmek sayısı filan yok…Körlemesine başlıyorum….

Şimdilik Noel baba’dan çok Karadeniz’li Temel’e benziyor :))))Uyyy…Tam Temel oldu ha :)))

Valla bundan bir tane daha örmeli..Üzerine balıkçıların giydiği sarı bir yağmurluk yapmalı…Ve adını da Karadeniz’li Temel Reis koymalı :)))

Neyse, ben Karadeniz’li Temel’e benzemiş olan Noel baba’mla cebelleşemeye devam ediyorum :)))Benim bildiğim Noel baba göbekli filan olurdu ama bu Noel baba şakacıktan Türk usulü..Dar gelirli, bakımsız,çelimsiz bişeymiş :))))))

Bayaa da bi mutsuz görünüyor….Emekli memur gibi oldu sanki…Ay ne yapayım…Bu da Figen abla usulü Noel babaymış işte :))))))

üzgün baksa da, Noel babam sizlere mutlu yıllar diyor…Ben de tabii :))))

34 yorum gelmiş

  1. fiamma1

    Ben sizi yakinen tanıyorum efem:)))))Ayy amma çekiştirmiş öz annen seni. sen gel bana, ben seni şişmanlatacağım, botok yaptıracağım.Noel babanın bacadan gelip hediye getireceğine inanıyorsanız bu yıl kimse noel baba falan kimse beklemesin:)))

  2. Figen abla

    oy oy oy sağoluuunnn :))))yaw canlar, üstteki reklam var ya?bende sayfaları o kadar ağırlaştırıyor ki, bir işi hep tutmak, hem de yorum yazıp yollamak 5 dakikamı alıyor….deli olucam..niye böyle olmuş? :(((((

  3. nazesen

    Bende gözlerini çok beyeniyorum senin bebeklerin.Bence bu genç bir noel baba çok beyendim Figencim eline sağlık .Katılabilirsin tabiki.Noel baba yeni yılın simgesi değilmi?

  4. mavisofra

    benin anlamadıgım bişey var bu yazı iki kere çıktı aynı yorumlar farklı başlıklar şimdi bu baba yarışmada mı figen ablam:))))))))))))))

  5. Figen abla

    aa çok kolay ablam…bak şimdi ağız-kaş-gözlerbunları bir bez parçasına çizip kes…boya,vernikle…al sonra kafaya yapıştır….bunu keşfedeli çok rahatladım ben…öteki türlü,üzerine işlemeli yapamıyordum…sadece burun biraz eziyetli..o da kafa üzerinden tek tek ilmek alınıp üstünde ayrıca örüldüğü için…siz çok daha güzellerini yaparsınız ablam :)

  6. aslimavi

    sizin bu işlerinize bayılıyorum:) kendine has bir noel baba olmuş figen ablam, güzelligide burda zaten ellerine saglık.

  7. embir

    Ablam ya canımsın benim, yine döktürmüşsün. O kocaman noel babayı örmek kolay değildir. Tebriklerimi sunar yıldızını tutarım..

  8. hany

    çok güzel olmuş figen abla ellerine sağlık.bu noel babanın yaptığı dieti bende yapmak istiyorum incecik olmuş :)))

Bir Cevap Yazın

Figen abla

iki çocuk ve bir köpek annesi..
tiyatro eğitmeni..
yaşlı..çok yaşlı….

Video: Amigurumi örgü oyuncak Uykucu Bebek

| | 2 Yorum

Amigurumi örgü ağaç yapılışı

| | 0 Yorum

Örgü oyuncak ren geyiği

| | 19 Yorum

Amigurumi denizanası anlatımlı

| | 2 Yorum

Amigurumi fil yapımı – anlatımlı

| | 29 Yorum

Amigurumi nedir, nasıl yapılır? Tarif, anlatım, video

| | 0 Yorum

Sevimli mor baykuş amigurumi tarifi

| | 1 Yorum

Amigurumi örgü oyuncak şeması

| | 1 Yorum

Oyuncak arabalar – örgü, keçe, kağıt

| | 0 Yorum

Düğme ile amigurumilere göz yapımı

| | 3 Yorum

Love girl&boy – açıklamalı amigurumi

| | 10 Yorum

Amigurumi köpek oyuncak nasıl örülür?

| | 3 Yorum