Örgü Bikini ile Yaz Ferahlığı

-
örgü bikini
hemen ör, hemen giy

tatilde şık, rahat ve güzel görünmek istiyorsanız bu siteyi mutlaka ziyaret edin. Çok güzel modeller var. Örgüden anlayana çok kolay. çok da havalı örgü bikini örnekleri üstelik.

7 yorum gelmiş

  1. saatoniki

    selamlar saygılar marifetli insanlar..böyle güsel bi günde sizlere hitap etmekten büyük keyif aldığımı belirtmeliyim öncelikle..malum tatil nedeniyle bi müddet ayrı kalmıştım buralardan..yediğim içtiğim benim olsun..oldu da netekim..evet cemaat bundan sonra hatun kişiler bööle bi kıyafetle rahatça lingidik lingidik gezebilecekler ve onlara kem gözle kimse bakmayacaktır..(nası bakılmıcaksa bööle bi kıyafet giymiş kişiye…kadında olsa bakılır ,erkek te giyse bu kıyafeti on da bakılır..bakılır mı?? yahu erkeğe hem bakılır hem gülmekten yarılınır..::) nerde bu smileyley yaa??))sayın editör smiley ihtiyacı had safhada ..bıçak kemiğe dayanmak üzere..bak seçimlerde geliyo..hımm aday olayım ben iyisimi..evet arkadaşlar şu andan itibaren 10marifet editörlüğüne adayım..seçildiğim an envai çeşit smiley sizlerin olacak,istediğiniz efekti yazınıza ekleyebileceksiniz..ayrıca haftada 5 konu ekleyene plaket ++ olarak 5 yorum yaparsamadalya vericem..performansa göre sitede mod luk,evin bahçesinde vereceğim mangal partisine 2 iki kişilik davetiye de olabilir..hele hele bu tür elbiselerden giymenin ortamını oluşturucaamı da vaat ediyom..yav sefa kardeş sen dizilerden filan çok etkileniyon galiba..yada reklamlardan..yalan onlar yalan ..yok ööle bi giyinme tarzı,kandırmışlar senii..bunu ben giysem var ya diil sülalem yedi düvel beni tefe koyar ööle diyim yane..

  2. pembetilki

    :):):):) smiley ihtiyacı hat safhada gerçekten…adaysan destekleyelim seni hep birlikte…..ben bunu giyememmmm!!!çikkoyum çünküü birazcık…başıma bela kocaman bi gobemmmmm var:(

  3. sesiber

    bir de bununla suya girdiğini düşün.hadi girersin de çıktığını düşün.yok ben düşünemiyorum.hazır bikini,mayo,pareo falan alın,özenmeyin böyle şeylere.zaten kurumaz da vallahi hasta olursunuz.

  4. sefa97

    hayret bi şey yaaaaaaaaaaaaa…bu tür bikiniler havuzda n veya denizden çıktıktan sonra giyilir. bunu giyiyip denize girecek kişinin zaten aklına şaşmak gerek. sesiber çok haklı sakın denemeyin!burası malatya inanın geçen yaz havuz da bayanlar bunların bir çok modelini giyidiler. hatta arkadaşıma ben ördüm bir tane bikini. ben giyidim mi? hayır ben hiç giyimedim, ama her haftasonu sefa yı havuza götürdüm, o havuza girdi ben onları seyrettim…………. bu sene de öyle olacak. ya ben yüzmeyi bilmiyoruuuuuuuuuuum, su fobiiiiiim var, eşim de bırakmaz bikini giyineyim. amaaaaaaaaaaaan ne yapayım ben de seyrediyorum işte..

  5. kondor

  6. pembetilki

    offf yaaa..yaz geldi resmen..bu örgü olanı giymesekte haşemoyla girecek halimiz yok denize.. sır gibi sakladığım selülütlerimi herkes görecek artık…çok utanıyorum..şu saatden sonra ölüm orucunada girsem,tatile kadar kemerden bir delik bile atlayamam…..su fobisi olan arkadaşlar..annemimde böyle bir korkusu vardı yıllar yılı..hep güneşlenir,dizine kadar denize girer çıkardı…sonra şakayla karışık kolluk taktırdık..o gün milat oldu anneme.. balık balık şimdii:)

  7. sefa97

Bir Cevap Yazın

Örgü bikini üstü nasıl yapılır?

| | 0 Yorum

Örgü bikini bakmaktan vazgeçmedim

| | 2 Yorum

Örgü bikini ve mayo deyince Lisa Maree

| | 1 Yorum

Örgü bikini aksesuarları

| | 3 Yorum

Örgü mayo ve rengarenk retro esintiler

| | 1 Yorum

Örgü mayokini pek bir hoş imiş

| | 0 Yorum

Örgü bikini ipe dizilir mi?

| | 1 Yorum

Örgü bikinide nostaljik havalar

| | 2 Yorum

Vintage Örgü Bikini

| | 2 Yorum