Pazar, Aralık 11, 2016

12 YORUMLAR

  1. Figen hanım bu siteyle bugün tanıştım. Ben bir köy okulu öğretmeniyim ve Muş’ta görev yapıyorum. Okuluma güzel bir Atatürk köşesi yapmak istiyorum. Araştırma yaparken 2010 yılında sizin yaptığınız mask çalışmasını gördüm ve ardından diğer çalışlmalarınızı inceledim. Gerçekten çok güzel çalışmalar, emeğinize sağlık. Buradan yazmam ne kadar doğru bilmiyorum ama bir konuda sizden yardım isteyeceğim. Bizim okulumuza bir Atatürk maskı yapmanız yada yaptığınız Atatürk maskının kalıbını bana göndermeniz mümkün mü acaba? Şimdiden ilginize teşekkür ederim, iyi çalışmalar.

  2. işe olan hayranlığımı mı dile getireyim yoksa yorumlardaki konuyla ne kadar gurur duyduğumu mu ( okulu için her türlü fedakarlık yapan öğretmenlerimiz var biliyorum :) ) bilemedim….
    ellerinize sağlık yaptıklarınız ve yapacaklarınız için :)

  3. Sanırım bu çalışmanın yorumu olarak farklı bir konuyu açmış olmam Figen hanıma biraz haksızlık oldu, ama o da çok emek verdiği ve çok değerli bir çalışma. Yeniden emeğinize sağlık Figen hanım…

  4. @sametterzi86; ben sitenin editörü olarak yine de telefon numaranızı vermemenizi öneriyorum. sitenin kalitesi ve güvenilirliği elbette bizim açımızdan gurur duyulacak düzeyde ama internet herkese açık bir mecra, sonuçta alenen numaranızı umuma açmış oluyorsunuz. eğer tamam kaldıralım derseniz ben değişikliği yapayım. bana postaneden yazabilirsiniz.

    selamlar.

  5. Teşekkür ederim…
    shane hanım (sanırım bayansınız :) ben Figen hamına ulaşamıyorum, iletişim kurma ya da mask temin etmek konusunda yardımcı olabilir misiniz?

  6. Figen hanım,
    Ben de karton kutuyla yapılan dolaba bakarken, minyatür evinizi gördüm ve hayran kaldım.Amigurumilerse harikaa,ellerinizee ve fikrinize sağlık.

  7. sevgili Figen abla, aradan epey zaman geçmiş ama gözlerden kaçmış; en son size ulaşmak istenip ulaşılamamış. isterseniz bir bakın…