yeni evime yeni klozet takımı

-
paspasım
paspasım

karşınızda yeni evimin yeni takımı. çok merak edenler vardı o yüzden yayınlıyorum.altında yine kaydırmaz var. nasıl beğendiniz mi?

uzaktan
uzaktan
yakından
yakından
klozet takımım
klozet takımım

51 yorum gelmiş

  1. minnosum

    sü-per-sin!!!!!klozet kapağını açmak için yaptığın tutma yerine de bayıldım.çok iyi fikir.görmemiştim hiç.rengi de çok güzel.ellerine sağlık

  2. gelincigin dunyasi

    merakla beklediğim klozet takımı nihayaet yayınlanmış çok beğendim canım çok güzel olmuş yapılışınıda anlatsan iyi olurdu haniayrıca mavi rengi çok seviyorsun heralde terliklerin bile maviş:))

  3. selmatozan

    baharcım güle güle kullan, yeni evinde de güle güle huzur içinde otur inşallah, çok güzel bir takım olmuş eline sağlık:))

  4. zezu

    çoook güsel olmuş. bayıldım. gerçekten hazır gibi. modeli nasıl öyle oturtabildin hem de kıllı iple… bravo valla…

  5. dilevser

    ya bahar sen beni bunlardan örmeye zorluyorsun resmen.. bu naısl güzel bir mavi nasıl da güzel örülmüş.. ne de güzel yakışmış… ellerine sağlık bayıldım valla.. bi de gece mavisi ör üzerine yıldızlar yap :) bide o yeşilden ör üzerine küçük papatyalar yap :) ohhh ben yapamıyom sen yap kullan :))

  6. baharrrrr

    arkadaşlar günaydın hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim. beğenmeniz beni çok mutlu etti :)gelinciğin dünyası maviyi çok severim ama canlı mavi turkuaz tonları yani, sormak istediğin varsa sor anlatayım burda :)minosum ayrıntı kaçmamış gözünden kapağı açmak çok kolay oluyor o tutacakla :)zezu model oturtmadım canım ayrı örüp dikiliyor çiçekleri:)selmacım çok sağol canım Allah sanada versin daha güzel evler.dilevser yap sende canım bi tane çok kolay inan :)

  7. gelincigin dunyasi

    günaydın canım sende bende yine bu saatte burdayız :)sor demişsin sorayım bari mesela hepsini kaç ilmekle başladın klozet kağağını kaç eksiltip kaç ilmek artırdın kaç numara şişle ördün. çiçeklerin ilmek sayısı kaç daha sorayımmı? işte ne varsa anlatırsan bende mutlu olurum:)

  8. baharrrrr

    gelinciğin dünyası sende yapacaksın anlaşılan :)hadi o zaman hemen başla…1.paspas 90 ilmekle başlanıyor içine ip karıştırılıp örülüyor çünkü bu yumoş ince olanlardan. 6 numara şişle örüyorsun.2. klozet kapağı 50 la başlayıp 2-3 sırada bir ilmek artırıyosun hafif yuvarlanınca artırmadan devam ediyorsun sonra tekrar 2-3 sırada bir azaltıyorsun.çiçek yaprağı örer gibi.3. çiçeklerin yaprakları ayrı ayrı örülüp dikiliyor. çiçeğin büyüklüğüne göre bu 9 la başlanıp 2 sırada bir artırıp ortaya gelincede 2 sırada bir azaltıyorsun.4. hepsini ördükten sonra çiçekleri dalları ve yaprakları kendi renginden iple üzerine dikiyorsun.o işlemde bittikten sonra altına kaydırmaz alıp tığ batarak paspasla birleşiriyorsun.Başka sorcağın var mı tatlım :)))

  9. gelincigin dunyasi

    2. paspas kaç ilmek onu atlamışsın :)bide ortasını oydunmu yoksa düz örüpte klozetin oraya oturttuğun içinmi öyle görünüyorvalla güzel olmuş bulmuşken kaçırmıyım dimi şu günlerde yapmasamda mutlaka önümüzdeki zamanlarda yapmayı düşünüyorum bilgim olsun sanada çok teşekkür ederim

  10. baharrrrr

    rica ederim canım ne demek :))evet onu unutmuşum bak.onuda 40 la başlıyosun boyuna örüyorsun şmyle bir karıştan biraz fazla ördükten sonra oyuntusunu yapıyosun.kazaklarda yaka oyuntusu gibi önce 1-2 sonra 5-6 tane kesip yeterli oyuntuya ulaşınca aynı şekilde sıra sıra artırıyosun. biraz karışık oldu sanırım ama bilmem anlatabildim mi?

  11. adadenizi

    renkler süper valla. bir şey sorayım bende sana bahar ben değil ama annem yapmayı planlıyordu. Bu yünlerin tüyleri yıkandıkça dökülüyor mu. Hani şu eskiden yaptığımız kediler vardı onlar dökülüyorya ondan sordum

  12. baharrrrr

    adadenizi sağol canım. tüyler dökülmüyor canım hiç bişey olmuyor. içine ip karıştırınca sanırım. yıka yıka kullan bişey olmuyor yani çok kullanışlı :)

  13. nurkaya

    bahar eline sağlık.. Renkler de çok güzel olmuş.. Ben çiçeksiz halini yapmıştım.. Elimdeki işler bitince hazır anlatım da varken yapayım bitane..

  14. baharrrrr

    nurkaya çiçekleri yapmak çok kolay ayrı örüldüğü için madem var takımın örüp dikiver üzerine teşekkürler :)

  15. kriizantem

    rengi de desenide harika olmuş, çok beğendim baharcım, güle güle kullan. Birde ne kadar ip gittiğini yazarsan tam süper olacak:)

  16. dilevser

    yapçam canım yapçam :) dediğim gibi örgü havalar ısınınca boğuyor beni.. ama yapçam mutlaka.. sende güle güle kullan canım

  17. baharrrrr

    CANIM BENİM BU YENİ ALDIĞIM EV DEĞİL EN SON TAŞINDIĞIM KİRALIK EV. YENİ EVİME BAŞKA Bİ KLOZET TAKIMI HEDİYE GELDİ ONUDA GÖSTERİRİRM EN KISA ZAMANDA:)

Bir Cevap Yazın