20 yorum gelmiş

  1. desenide çok güzel rengide ben yeşile bayılırım gözlerimle uyumlu oluyor :) bu da diğer kimonolar gibi çok güzel olmuş ellerine sağlık :)

  2. zulaltan

    nowacraft, deseni ve rengi çok güzel ondan bir tane buldum devamını bulamadım, çok özel bir tülbent :) çok teşekkürler. :)

  3. zulaltan

    Noblesse öyle zor bir kalıbı yok yarasa kollu bir giyisin varsa kalıbını kullanabilirsin dikiş dikmeyi biliyorsan. yakası zaten düz, şerit kesilmiş bir kumaş.teşekkürler beğenmene sevindim .

  4. yagmuryurek

    sizin oralar serinledi galiba zulal üstünden atmışsın yorgunluğu :) çok çok güzel olmuşlar hepsini ayrı beğendim ama bu saten kısımlar varya acaba oralarda gene tülbent olsaydı dedim yani hele o uzun kolluyu görünce iyice emin oldum böle hafif bi tığda dönülebilirdi :)
    yanlış anlama bunlarda çok güzel olmuş ama tülbent olsaymış daha tiril tiril olurdu gibi tülbentçilerde düzrenkleri de var aynı rengi bulmak da zor değil :) hadi bi tane de öle yap zaten düğün yüzünden çok giremiyorum :) hala bi kıyafet ayarlayamadım :( ooooffff oofffff

  5. zulaltan

    yağmuryürek bunları dikeli uzun süre oldu ve hiç giyilmeden dolapta duruyordu. o zamanlar pek tığ işi yapmıyordum şimdi diksem bir tülbent neler yaparım fikir çok şimdi tembellik var .evet saten yerine başka kumaşta olabilirdi ama ben bu satenin rengini çok seviyordum, bizim köyde gelinlere bu kumaştan gelinlik dikerlerdi adına da atlas kumaşı derlerdi,sandıkta bulunca dikeyim dedim, zaten erimeye başlamış sandıkta çok eski bir kumaş yani. hatta ben bu madelin şifon ve pazen kumaştan olan daha uzununu yapmayı planlıyorum bakalım.sergiye örgü örüyorum kendime arada çalışırım belki :) teşekkürler önerilerin için ben yanlış anlamam beğenmesen bile söyleyebilirsin :) sana kolay gelsin düğün işleri zordur. ben abiyemi sadece 15 dakikada aldım. uygun ayakkabı bulmak benim için çölde kutup ayısı bulmak gibi imkansızdı :) malum benim ayak konya ovası gibi :)

  6. emineozlem

    Mükemmel olmuş kardeşim. Bayıldım.. Biraz modelini çıkarmaya çalıştım.. Ben de yapmak istiyorum vallahi..:))
    Selam ve sevgilerimle…

  7. zulaltan

    emineozlem ,çok sağ olun :) size de selam ve sevgiler :D ayrıca yorumunuzu daha önce görmediğim için özür dilerim.

  8. ssserpil

    aaaaaaa…e ben bunu daha önce görmüştümm ve cok begenmıstım ama yorum yamıstım gıbı hatırlıyorum nıye yazmamışımkı acaba:.??? cok begendıgım seylwerde kendı kendıme cok dusunuyorumda yazdım sanıyorum demek :))) yaslı da degılımkı bunadım dıyeyım:))
    harıka olmuş fılızcımmm ellerıne saglık…

  9. oyku

Bir Cevap Yazın

zulaltan

Dantel detaylı kalıpsız bluz

| | 0 Yorum

Çizgili crop bluz

| | 2 Yorum

Dantel süslemeli yazlık bluz

| | 0 Yorum

Mor çiçekli truvakar kol tunik

| | 0 Yorum

Asimetrik triko bluz

| | 0 Yorum

Güpür detaylı triko bluz

| | 0 Yorum

Kazayağı desenli mor boğazlı bluz

| | 0 Yorum

Bordo-pembe sweatshirt

| | 1 Yorum

Scuba kumaştan sweathirt

| | 4 Yorum

Kolsuz çocuk bluzu

| | 2 Yorum

Pamuklu kumaştan pembe bluz

| | 1 Yorum

Yakası süslü beyaz şifon bluz

| | 2 Yorum

Minik leopar desenli bluz

| | 0 Yorum

İkat desenli kolay kimono

| | 0 Yorum