el işi kağıdından kartanesi yaptım

-

bu kar tanesi görünümünde elişi kağıdından yaptığım “şeyi” pencereme astım.ama dışarı tarafa! çok hoş durdu.siz de denemek,yapmak isterseniz yapılışını uygulamalı göstermeli anlatıyorum buyrun.

kare bir kağıt lazım.siyah çizgili yerlerden katlıyoruz.ve 7.karede olduğu gibi katlama izlerinden kesiyoruz.ama tamamen kesilmeyecek.dipten bir kısmını kesmiyoruz.

sonra görüldüğü üzere her katı kıvırıp yapıştırıyoruz.biri içe biri dışa.böyle 5 yada 6 tane yapıp birleştirince işte size şey…kar tanesi, yada süs işte. :))

17 yorum gelmiş

  1. asknedemek

    elinize sağlık bu kar tanesini seviyorum…elişi kağıdını kare olarak sizmi kestiniz yoksa blognot şeklindemiydi bende yapıcamda hangisi daha hoş olur karar veremedim…

  2. celebi74

    DenDenAk diyor ki;Bir sitede rastlamıştım, eklemiştim inşallah bende yapacağım

    evet bende rastlamıştım ve yayın da yapıldı daha önce marifetteve ben alıp yapmıştım…renkliside güzel oluyor..

  3. yeniyol

    yorumlarınız için teşekkürler.daha önceki yayınını bilmiyordum.2buçuk ay oluyor aranıza katılalı.herneyse…hoşuma gitmişti bu şey oyüzden paylaşayım dedim.bir de dışarıda olunca rüzgarda uçuşuyor dikkat çekiyor.hoş bir değişiklik yani.asknedemek arkadaşım.normal elişi kağıdını keserek yaptım karelerimi.bu 6 kare bir elişinden çıktı.ok.

Yorum Ekle

Bizi Facebook'ta sever misiniz?