Kağıt ve kartonlardan kart yapımı

-

Bugün çalışkanlığım üzerimde..işi gücü bıraktım internette sörfe devam edip değişik şeyler aradım durdum..pekii buldum mu? bence buldum..Değişik derken ,inanmıcaksınız ama ben bunlardan yapmıştım..yılbaşında gelen hediye kartlarından,düğün-sünnet davetiye kartlarından ,paketlerin ambalaj kartlarından faydalanıp bir nevi patchwork çalışması yapmıştım..Bu sitede de fon kağıtlarından ve değişik karton kağıtlardan kart yapımı anlatılıyor..ne yalan sööliim çok sevimli şeyler yapmışlar..kıskanmadım diil hani..

bahçede kuzu da olsa şahane olurdu..
bahçede kuzu da olsa şahane olurdu..
saatoniki

Huzur, mutluluğun ağaçlara söylettiği hoş bir şarkıdır

13 yorum gelmiş

  1. kondor

    ooooooo…saatoniki arkadaşım iyiki shane editörümüz sizi teşfik etmiş..ne diyeyim dünden razı imişiniz…siteye konu yollacağım diye bizimkileri yorumlamaktan bizi mahrum bırakmazsınız inşallah….güzel yolladığınız linklerde güzel…

  2. NaKHaR

    hımm… güzel fikir de yeni bişi gibi gelmedi bana sanırım daha önce kolaj çalışmaları yapmıştım lisedeydi sanırım :)hoşuma gitmedi değil adlında üçüncü boyuta ulaşan çalışmaları sevdim… çiçek figürlerini sevmem o yüzden diğer çalışmalar daha hoş geldi bana özellikle geyikli olan :)

  3. TGT

    veeeeeeeeeee en sonunda saatonikiden bir konu gorebiliyoruz bu gunleride gorecekmişiz hani. evet yazında da dediğin gibi “inanmıcaksınız ama ben bunlardan yapmıştım” inanmıyoruz tabi ki,nerde yaptıgın ürünler fotoğrafları olur en azından zaten üzülüyorum surda bir arkadasın dediği gibi üzüntüden ince hastalığa yakalandım üzme beni.

  4. saatoniki

    kondor kardeş olurmu hiç ihmal etmek…yorumlar sürecek tabi..nakhar kardeşe de yorumundan dolayı teşekkür ederken “noolcak bu tgt nin durumu?” cümlesiyle endişelerimi dile getirmek istiyorum..

  5. TGT

    siz boyle olmasınız ben üzülmiyecem dolayısı ile ince hastalaya yakalanmıyacam sonucda saatoniki kardes sizden kaynaklanan bir durum vasıl yanı ne yapayım üzülmeden duramıyorum elimde degil bir baksan sen durumuna gorsen kendini sende üzülürsün dedim su an

  6. sefa97

    ya bu benim oğlan bir alem kusura bakmayın. 15dk. oldu geldi ofise. ben odadan çıktım, geldiğimde durum buydu. anlayacağınız ilerde saatoniki abisinin izinden gidecek bu çocuk. neyse bende kıyamadım silmeye. bir kart da benim oğlumdan olsun izninizle. tebrik kartı niyetine bakın artık ne yapalım.

  7. sefa97

    YUKARIDA Kİ OĞLUMUN YARAMAZLIK YAPIP GÖNDERDİĞİ FOTO: İŞTE ARKADAŞLAR BU OĞLAN BENİM EN BÜYÜK ESERİM, EN ÇOK EMEK VERDİĞİM ÇALIŞMAM, UĞRAŞIRKEN HİÇ YORULMADIĞIM, ÜF DİYEMEDİĞİM, DEDİĞİMDE PİŞMAN OLDUĞUM,GURURUM,EVİMİN HER KÖŞESİNE YAKIŞAN ESERİM…………(ŞÜKÜRLER OLSUN ALLAHIM TEŞEKKÜRLER) HANGİ YARATILAN ESER İNSANA BAKTIĞINDA BİR ÇOK DUYGUYU BİR AN DA YAŞATABİLİR Kİ?BU FOTOYU SEVDİĞİM BİR ARKADAŞIM BÖYLE KART HALİNE GETİRMİŞTİ. BEN DE YENİ YIL KUTLAMA MESAJLARIMI BU KARTA YAZMIŞ GÖNDERMİŞTİM SEVDİKLERİME. İLERDE GÜZEL BİR ANI OLARAK KALACAK OĞLUMA EMİNİM.(ARKADAŞIMIN DA ELLERİNE SAĞLIK)

  8. Fraise[pilli_silinen_hesap]

    sefa97 diyor ki;ya bu benim oğlan bir alem kusura bakmayın. 15dk. oldu geldi ofise. ben odadan çıktım, geldiğimde durum buydu. anlayacağınız ilerde saatoniki abisinin izinden gidecek bu çocuk. neyse bende kıyamadım silmeye. bir kart da benim oğlumdan olsun izninizle. tebrik kartı niyetine bakın artık ne yapalım.

    Kalınla alıntıladığım yere tikkatinisi çekerim :)Bak eski konulara dalmasam görüyorsunuz değil mi… Oy çok tatlı yahu… Saçlar da jöleli… Öp sen onu Sefa Ablacım benim için :)

  9. sefa97

    Öp sen onu Sefa Ablacım benim için :)

    OYYYYYYYYYYYYY…!bizde seni öpüyoruz…şıloooooooooop…şapur…şupur…kocaman öpücüklerle:)ya sağol miray…içim bir hoş oldu, bu yorumları okurken:)

  10. nrhnmrl

    kartlar gerçektende çok hoş teşekkürler.sefa97 Allah bağışlasın maşallah pek yakışıklıymış bahtıda güzel olsun.

Yorum Ekle

Bizi Facebook'ta sever misiniz?