Keçe Kalıp-Şablon

15 yorum var
duvar nazarlık
duvar nazarlık

şal anahtarlık
şal anahtarlık

çiçek broş
çiçek broş

15 yorum var

  1. Yamali bohca
    Yamali bohca

    Çok hoşlar, ellerinize sağlık.

  2. 3D1N
    3D1N

    Aman aman , ne güzeller boyle, hemen bir bloga da bakıp gelelim :)

  3. Figen abla
    Figen abla

    oy oy oy çok şeker…hele hele en alttakine bayıldım..

  4. sserapp
    sserapp

    Ben gelip almıştım zaten. Çok hoşlar…(MARİFETLİ PERİ)

  5. banuca
    banuca

    bloguna da baktım, harika şeyler üretmişsin, tebrikler…

  6. nazesen
    nazesen

    Çok şirin hepsi.Elinize sağlık

  7. sesiber
    sesiber

    Bloga da yazdım çok güzeller ama nereden faydalandıysanız o linki vermeniz nezaketen gerekliydi. İlk fotoğraftaki keçe ev “emeklilik hobileri” blogunun sahibi hanımın tasarımı. Siz uygulamışsınız. Benim baykuş yüzüğümün de fotosunu ekleyip kalıbını çıkarmışsınız. Fakat şunu da şurada gördüm demek edeptendir.

  8. ozgeozgeozge
    ozgeozgeozge

    Sesiber,blogdanda yanıt yazdım ama,buradanda yazayım…Bu çizimlerin tümünü 5-6 aydır pcde foto olarak saklamıştım,kimden nerden hiç not almadım,sanırım hiç kimsede kimden diye arşıvindeki 500 fotoyu listelemez…belki kalıp çizim vs.uyarlayamayan zorlanan vardır diye yardımcı olmak için burada yayınladım, ama malesef her zaman herkese yaranılmıyor gördüğün gibi…hakkının çalındığını düşünüyorsan senden özür dilerim,fakat tepkinde ve yazında tavrın çok kabaca diye düşünüyorum…Ayrıca bişeyleriniz kopyalanmasın istiyorsanız internete vermeyeceksiniz, blogdan sizin baykuşunuzu derhal kaldırıyorum.Keçe evide bi yerde görmedim, tamamen uydurmam,gördüysemde kaydetmedim,ben bir inşaat mühendisiyim proje çizerken arkadaşlar dalga geçti,ev yapsana diye ve buradan geldi…edep kelimenize ise cevap vermiyorum,zira çok ters tepeceğim,lütfen polemik üretmeyelim.

  9. ozgeozgeozge
    ozgeozgeozge

    Herkese teşekkürler arkadaşlar, eğer beğendiğiniz,nette gördüğünüz ama kalıp yapamadığınız birşey olursa direkt çekilmiş bi fotosunu yollayın,boş bir vaktimde kalıp hazırlar yollarım mailinize….

  10. ozgeozgeozge
    ozgeozgeozge

  11. sesiber
    sesiber

    Üzülecek birşey yok özge, ayrıca hiç te kabaca yazmadım. fotoğraf kaydederken nereden aldım diye düşünür kaydedersin bundan sonra. Bunu yapmak şüphesiz güzel bir davranış, bence senin tepkin kaba olmuş.

    Ayrıca bişeyleriniz kopyalanmasın istiyorsanız internete vermeyeceksiniz,

    demişsin ya, kopyalanmasın demiyoruz, link verilmesini istiyoruz. Blogumda bu konuda uyarı yazısı da var blogu açtığım günden beri.Sergun de şablon çıkarıyor sürekli ama neyi nereden aldıysa mutlaka link veriyor.

  12. ozgeozgeozge
    ozgeozgeozge

Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz, ?

Yorum ekleyebilmek için giriş yapmanız gerekiyor.

Bizi Facebook'ta sever misiniz?