Pazar, Aralık 4, 2016
10marifetli Instagram konukları: ebrununkutusu

0

yesil-sari-tig-isi-mandala-modeli

10marifetli Instagram konuklarına yine işlerini çok beğendiğimiz bir arkadaşımızı konuk ediyoruz: ebrununkutusu. O nasıl büyük, nasıl renkli bir kutu ise, içinden ne güzel, ne naif işler dökülüyor, bayılırsınız. Tığ işi duvar süsleri, mandalalar; birbirinden güzel kumaş, dantel, etamin kasnak panolar; zarif işlemeli kolye uçları… Biz anlatmayı bırakalım da size bir bir gösterelim bu marifetli ellerden çıkan güzel işleri.

En üstte çok güzel bir tığ işi mandala çalışması var. Renkler ne kadar uyumlu, nasıl güzel, değil mi? Peki ya alttaki etamin kasnak panoya ne demeli? Umut olmalı insanda, ne olursa olsun. Bu güzelim kasnak panonun yarısı etamin yarısı çiçekli kumaşla oluşturulmuş, şerit dantel çekilmiş, metal aksesuarlar kullanılarak teknik zenginleştirilmiş. Çok hoş.

umut-yazili-kumas-kasnak-pano

Pembe ince yün, pembe boncuklar, tığ işi pembe fiyonk. Gülümsüyor insan.

tig-isi-pembe-boncuklu-fiyonk-modeli

Yine bir tığ işi mandala, bu sefer rengarenk ve kasnak pano şeklinde tasarlanmış.

tig-isi-kasnak-renkli-mandala-modeli

Tığ işi motifli halkalar yan yana gelmişler, bir çiçek buketi oluşturmuşlar. Çok da iyi düşünmüşler.

tig-isi-halkalardan-cicek-buketi-duvar-susu

Tığ işi halkalara doyamamak…

tig-isi-halka-motifler

Gülümse… Bazen bütün gereken bu. Smile yazılı etamin kasnak pano ne kadar şirin.

smile-yazili-etamin-kasnak-pano

Siyah etamin üzerine mavi bir gül işlenmiş kanaviçe kolye ucu. Çok asil.

siyah-etamin-ustune-kanavice-gul-kolye-ucu

Bu nostaljik, vintage kumaş ile tasarlanmış kolye ucuna bayıldık.

nostaljik-kumastan-kolye-ucu

Bu etamin supla, kahve keyfine eşlik etmeyi hak ediyor doğrusu. Mor tığ işi ile çevrelenmiş, yeşil ve mor kanaviçe işlerle süslenmiş harika bir model olmuş.

mor-tig-isi-cerceveli-etamin-supla-modeli

Keçe ile tasarlanmış cici bir kasnak pano. Zemin olarak mor keçe seçilmiş, üzerine  beyaz bir kuş konmuş, gagasında kalp balonlar. Ne güzel bir isimli kasnak pano olmuş.

mor-kece-kuslu-kasnak-pano

Bazen sade düşünmek lazım. Bir kasnak, bir puantiyeli kumaş, bir pembe fiyonk ve bir şerit dantel ile bu zarif panoyu oluşturabilmek zevk ve vizyon istiyor. Harika bir sonuç.

mavi-puantiyeli-kumas-ustune-dantelli-pembe-fiyonklu-kasnak-pano

Yine puantiyeli mavi beyaz kumaş başrolde bu kasnak pano çalışmasında da. Dantel şeritten minik bir fiyonk ile askısı yapılmış, üzerinde renkli kumaşlardan bir banner, çiçekler ve kelebekler var, çok da güzel olmuş.

mavi-beyaz-puanli-kumas-ve-desenli-kasnak-pano

Yine bir kasnak pano var karşımızda ve çok da çzgün bir nakış çalışması. Renklere ve desene bayıldık. Yerini de nasıl sevmiş bu güzel kare içinde…

kasnak-ustune-nakisli-pano-modeli

Hemen aşağıdaki manzaraya bayıldık biz. Nasıl bayılmayalım; köyü çağrıştıran harika bir kasnak pano, onu tutan sevgi dolu eller ve sıcacık bir battaniye. Panonun kumaş seçimi çok çok yerinde. Dedik ya, nefis bir manzara…

kasnak-ustune-kumasla-pano

kasnak-ustune-kumas-pano-detay-agac

Yine dantel, yine kasnak, yine zarafet… Pembe, beyaz ve mor dansetmişler…

kasnak-ustune-kanavice-ve-dantel-pano

Böylesi güzel bir kavanoz süsleme çalışmasına denk gelince konudan sapmakta sakınca görmedik. Bir parça dantelve jüt ip ile nasıl iyi bir iş çıkmış ortaya.

jut-ip-ve-dantel-ile-kavanoz-susleme

Huzur… Bazen tek ihtiyacımız o.

huzur-yazili-kasnak-kumas-pano

O eski radyoların insana hissettirdikleri yok mu… Gül desenli kanaviçe kolye ne de mutlu o radyonun önünde olmaktan. O nostaljik havaları yaşıyor o da ne de olsa.

gul-islemeli-kanavice-kolye-ucu

Lavanta kokuları geldi mi sizin de burnunuza?

etamin-kanavice-lavanta-desenli-pano

Eski bir dantel kendini kasnağa gerilmiş bulabilir marifetlilerin elinde her an.

dantelden-kasnak-duvar-susu-modeli

Yine bir naiflik, yine bir sadelik. Bıcır bıcır bir mavi kumaşın üstüne yakışmış o minicik sarı buket.

cicekli-kumas-ustune-dantelli-kasnak-pano

Nasıl, güzel bir yolculuktu değil mi? Bu hesabı takibe almaya değer, haksız mıyız?: ebrununkutusu