Perşembe, Aralık 8, 2016
Amigurumi saksılı çiçek yapımı

Amigurumi saksılı çiçek yapımı

0

amigurumi çiçek yapımı
Bu çiçeği kendim uydurdum. Genelde çiçekleri böyle yaparım, ama siz isterseniz bildiğiniz daha güzel çiçekleri de kullanabilirsiniz.

Sihirli halka içine 5 sıkiğne yaparak başlıyoruz çiçeğimize.
Her ilmeğe çift batarak 10 sık iğne yapıyoruz.
Bir ilmeğe çift, bir ilmeğe tek batarak 15 sık iğne yapıyoruz.

amigurumi çiçek yapımı
Yapraklar: iki sık iğne örüp bir ilmeğe 5 üçlü trabzan yapıyoruz, tekrar iki sık iğne, bir ilmeğe 5 üçlü trabzan yapıyoruz. Sırayı bu şekilde bitirip kesiyoruz.

amigurumi çiçek yapımı
Çiçeğimiz bitti sıra saksıda.

amigurumi çiçek yapımı
Saksı: sihirli halka içine 5 sık iğne yaparak başlıyoruz.
Bir ilmeğe tek bir ilmeğe çift batarak 15 sık iğne yapıyoruz
7 sıra boyunca sabit 15 sık iğne örüyoruz.
Keserek bitiriyoruz.

amigurumi çiçek yapımı
Yaprakları da ördükten sonra parçaları birleştiriyoruz. Sapı örerken arkasına tel dikiyoruz.

amigurumi çiçek yapımı
Ve çiçeğimiz hazır.

Ayrıntılar ve püf noktaları için bloguma buyrun.

Paylaş
digdem12
Merhaba,ben Diğdem 14 yaşındayım.Öncelikle sayfamı ziyaret ettiğiniz için teşekkürler.Biraz kendimde bahsedecek olursam; okulda başarılı bir öğrenci,evde sorumluluk sahibi bir çocuk,dışarıda bilinçli bir vatandaş...Her gün kendini geliştiren,yenileyen ,ilerleyen teknolojiye ayak uydurmaya çalışan biriyim.Yani herkes gibi.Ama beni diğerlerinden ayıran bir özelliğim var.Hobilerim.Yapabildiğim her şeye meraklıyım,bir o kadar yapamadıklarıma...Beğendiğim her şeyi yapmaya çalışırım,yaparken zevk almaya çalışırım çünkü biliyorum ki zorla yapınca hiçbir güzelliği,değeri kalmaz.Sevdiklerime hediye ederim yaptıklarımı çoğu zaman ama en nadide parçalarımı kendime saklarım :D Sevdiklerinin mutlu olması beni de mutlu eder,yaptıklarımı paylaşarak benden büyük,küçük herkese örnek olmak amacıyla hobilerim ve ben buradayız,10 marifette... :)