Amigurumi tırtıl çıngırak yapımı

-

amigurumi-oyuncak-nasil-orulur-1
Çocuklar için eğlenceli bir oyuncak denemesi yaptım. Çocuklar çok beğendi ben de paylaşmak istedim. Önce tırtılımızın anten ve gözlerini hazırlıyoruz. Anten için sihirli halka içine 6 sık iğne dolduruyoruz. 2. sırada 6 artırma ile 12 sık iğne oluyor. 2 sıra normal örüp 5. sırada 6 azaltma yapıyoruz. Sarı ipe geçip 8 sıra örüyoruz.

Göz ise yine sihirli halkaya 6 sıki ğne doldurup 2. sırada 6 artırma yapıyoruz. Beyaz ip kullanarak iğneyle ışıltıları yapınca gözler de tamam.

amigurumi-oyuncak-nasil-orulur-2
Kafaya sihirli halka ile başlıyoruz. 1. sıraya 6 sık iğne doldurulur. Her sırada 6 artırma yapılarak 10. sıra sonunda 60 sık iğneye ulaşılır. Artırma yapmadan 13 sıra örülür. Gözler ve anten dikilir, içi biraz doldurulup çıngırak konur. Ben sürpriz yumurtadan çıkan sarı topların içine boncuk koyarak çıngırak elde ettim.

amigurumi-oyuncak-nasil-orulur-3

amigurumi-oyuncak-nasil-orulur-4
Azaltmalara başlıyoruz. Her sırada 6 azaltma yapılarak 24 sık iğne kalana kadar azaltma yapılır.
Başka bir renge geçilir. Her sırada 6 artırma yapılarak 48 sık iğneye kadar çoğaltılır.
9 sıra örülür ve azaltmaya geçilir. 18 sık iğne kalana kadar azaltılır. 2. yuvarlağın üzerinden 10 sık iğne çıkartılıp kollar örülür.

amigurumi-oyuncak-nasil-orulur-5
Kol 25 sıra yapılır.
Sıra 3. yuvarlakta
Başka bir renge geçilir ve 42 sık iğne olana kadar her sırada 6 artırma yapılır. 7 sıra örülür. Kolun diğer ucu buraya dikilir. Evet, sıra azaltmalarda. Her sırada 6 azaltma yapılarak 12 sık iğne kalana kadar azaltma yapılır. Tekrar renk değiştiriyoruz.

4. yuvarlak
Her sırada 6 artırma yapılarak 30 sık iğneye ulaşılır. 5 sıra örülür. Hwr sırada 6 azaltma yapılarak 6 sık iğneye kadar azaltılır. Tırtılımız hazır. Her yuvarlağın sonunda doldurmayı unutmayın.

blogum

2 yorum gelmiş

  1. oya caymaz

    Selam Gülcan Hanım.
    Blogunuzu da ziyaret ettim; tavşanlar ve turuncu saçlı oğlan çocugunu çok beğendim.
    Elinize saglık , zevkli bir ugrasınız var.

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin
Gülcan Üstün

Evimde basit imkânlarla amigurumi yapmaya çalışıyorum. Oyuncak örmeyi kendi çabalarımla öğrendim.İnternette hiç tanımadığım insanlar yardımcı oldular.Artık kendi tariflerim var.Bende başkalarına yardımcı oluyorum.

Video: Amigurumi horoz yapımı (beden)

| | 0 Yorum

Video: Amigurumi Örgü Çilek Yapımı

| | 0 Yorum

Amigurumi elma yapımı

| | 0 Yorum

Motifli örgü top yapımı videolu anlatım

| | 0 Yorum

Amigurumi örgü kedi tarifi

| | 0 Yorum

Amigurumi örgü oyuncak kedi tarifi

| | 0 Yorum