Boncuklu siyah patik örgüsü – anlatımlı

-

tig-isi-boncuklu-patik-orgusu-anlatimli
Boncuklu siyah kolay patik örgüsü tarifi.
PATİK ÖRGÜSÜ
4 zincir çekiyoruz, etrafını dikdörtgen olacak şekilde 3’lü trabzanla örüyoruz ipin kalınlığına ve ayağınızın büyüklüğünü göre ayarlıyoruz.
Parmaklarımız kapanana kadar bunu tekrarlıyoruz. Daha sonra 1 sıra 3’lü trabzan yapıyoruz, 6 adet 2’şerli şekilde boncukları ekliyoruz.
İkinci trabzan dizisinde boncukların ilmeklerini de örüyoruz. Toplamda 7 sıra boncuk olacak şekilde örmeye devam ediyoruz.
Örmeye devam ederken 3’ü sağ, 3’ü sol olmak üzere ikiye ayırarak taban kısmına ulaşana dek örüyoruz ve topukla birleşiriyoruz.
Umarım beğenirsiniz.
tig-isi-boncuklu-patik-orgusu-anlatimli-3

laylayhobim

El işine dair herşeyi seviyorum. Yeni hobiler edinmeyi ve başarabilmek için titizlikle çalışmayı daha sonrasında duyduğum övgüleri seviyorum. Laylay hobim olarak bu ise 2 yıl önce başladim amigurumi üzerine bir cok oyuncaklar urettim fakat anladimki benim icin hobi birtek amigurumi olamaz ve çesitli hobi alanlarinada el atmaya başladim :) Daha 1 buçuk yıllık evliyim ve hamileyim kızımı sabırsızlıkla beklemekteyim. Kızımın Elvin'imin bana uğur getireceğine inanıyorum. Hayatı tüm olumsuzlukkara rağmen sevmek gerekir hayat kısa kuşlar uçuyor..... sevgiyle kalın. . .

Bir Cevap Yazın