Cam kavanozdan mumluk yapımı

-

cam-kavanozdan-mumluk-yapimi
Merhaba. Cam kavanozdan mumluk yaptım bu defa. Evinizde kullanmadığınız bir kavanozla siz de yapabilirsiniz.

  • Öncelikle kalp şeklinde bantlar kestim ve kavanoza yapıştırdım.
  • Cam kavanozu birkaç kat simli akrilik boya ile boyadım. Her kattan sonra peteklerin üzerine koydum ki çabuk kurusun.
  • Boyama işlemi bittikten sonra peri evi gibi görünsün istedim ve fimo hamuru ile kapıyı, pencereyi yaptım.
  • Kalp şeklinde kestiğim bantları kavanozdan çıkardım. O kısımlar temiz kaldı.
  • Kalplerin çevrelerine de fimo hamuru yapıştırdım. İçine de mum yerleştirdik mi mumluğumuz hazır. Yaktığınızda kalplerin gölgelerini görebilirsiniz.

cam-kavanozdan-mumluk-yapimi-
Sayfama da beklerim.

3 yorum gelmiş

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin
LatibaArt

Fimo ve Epoksi ile Eğlenceli İşler ve Öğretici Videolar Tüm soru ve görüşleriniz için bana sosyal medya hesaplarımdan ulaşabilirsiniz.

Kış hanım kavanozu – cam boyama

| | 0 Yorum

1- 3 kat kavanozumu kırmızıya boyadım. 2- şablon ile üzerine beyaz kalpler yaptım. 3- kavanozun aşağısına ponpon ile kar efekti verdim. 4. bereyi ördüm iki yanına ponpon yaptım. 5- pelerinini...

Kumaş etiket ile kavanoz süsleme

| | 3 Yorum

İnce keçe, kumaş ve printer ile bu güzel kavanozları süsleyip daha da güzelleştirmenin yolu şu…   İnce kumaş üzerine printer ile baskı alıyoruz. Fotoğraftakini almak isterseniz aşağıdaki kaynak linkte bulacaksınız....