Çift saç örgülü bebek battaniyesi yapımı

-

cift-sac-orgulu-nazar-boncuklu-krem-bebek-battaniyesi-yapimi

Kundak şeklinde, kapalı ve bebekleri rahat ettirecek sevimli bir saç örgülü nazar boncuklu battaniye yapımı anlatmak istiyorum.

Modelimizi yapmaya 120 ilmek ile iki ters iki düz lastik ile başlıyoruz ve üç parmak genişliğinde örüyoruz.

4 ilmek düz örgü yapıyorum.

Saç örgümüz için 2 ilmek ters, 12 ilmek düz, 2 ilmek ters örüyoruz.
32 ilmek düz örüyoruz. Orta kısımda tekrar saç kuruyoruz. 2 ters, 12 düz, 2 ters örerek devam ediyoruz.
Tekrar 32 ilmek düz örüyoruz ve tekrar 3. saçı kurmak için 2 ters, 12 düz, 2 ters örüyoruz.
Son olarak 4 ilmek düz örerek ilk sıramız bitiyor.

Arka sıraya  geçtiğimizde örgümüzde tersleri ters, düzleri düz örüyoruz.

Saç çevirme işlemine geçiyoruz. 4 ilmek düz, 2 ters yapıyoruz ve saç çevirmeye başlıyoruz. 12 ilmeği 2’ye bölmüşüz gibi düşünün çünkü iki saç çevirme işlemi yapacağız. İlk 6 düzde sağa saç çeviriyoruz. Ve ikinci 6 düzde saç çevirmiyor düz örüyoruz. Onu diğer sırada çevireceğiz.

2 ters 32 düz örüp yine aynı şekilde saç çeviriyoruz. Önce sağ çevirmeyi bir sırada yapıyoruz, sonraki sırada sol çevirmeyi yapıyor olacağız. Saçlar oluşurken biri sağa diğeri sola olacak şekilde ters örnek kurulacak.

Arka sıra yine aynı şekilde örülüyor.

Önceki sırada çevirdiğimiz saçı hiç ellemeden düzleri düz tersleri ters şekilde örüyoruz, şimdi diğer 6 ilmekte saç çevirme yapacağız. Bunu sola çevireceğiz. Bu şekilde saçımızı oluşturmuş olduk.

Bu modelde önemli olan saç çevirmeler. Her sırada saç çevirme işlemini uyguluyoruz. Uzunluk istediğimiz boya geldiğinde örgümüzü bitiriyoruz. Şapkayı üçgen olacak şekilde dikiyoruz.

Daha sonra kalan kısımdan ilmek alarak haroşa örüyoruz ve düğmeler için bu haroşaya delik açıyoruz.

Son olarak düğmelerimizi dikip battaniyemizi bitiriyoruz.

Sizleri bloguma da beklerim.

Bir Cevap Yazın

İsme özel pembe bebek battaniyesi

| | 0 Yorum

Güzelim tığ işi bebek battaniye modelleri

| | 0 Yorum