Tığ işi bebek battaniyesi modellerine devam

-

mavi-beyaz-lacivert-tig-isi-bebek-battaniyesi-modeli

Tığ işi ve örgü bebek battaniyesi modelleri arasında kaybolup gitmekte hiçbir sakınca göremiyoruz. Rengarenk, yumuşacık bir dünya orası. Birbirinden güzel bebek battaniyeleri örelim, daha çok örelim ki bebekler, çocuklar ısınsın. Hiç üşümesinler. Dünyaları renkli olsun. Renkli battaniyeler örelim. Örüp kendi bebeklerimize örtelim ama hediye de edelim, üşüyen bebeklere de verelim, gönderelim. Instagram hesabımızda son dönemde paylaştığımız örgü – tığ işi bebek battaniyesi modellerinden, örneklerinden bir kuple paylaşalım istedik. Olur da gözünüzden kaçar.

En üstteki mavi-lacivert-beyaz tığ işi bebek battaniyesinin köşeleri de beyaz kurdele ile süslenmiş. Tam bir şirinlik. Hemen alttaki hanım dilendi bey beğendi motifli pembe, mavi, turkuvaz ve beyaz tığ işi bebek battaniyesi modeli ise insanın içini de ısıtan cinsten. Çok zevkli.

mavi-beyaz-pembe-tig-isi-bebek-battaniyesi-modeli

Daha klasik, çok emek verilmiş bir örgü bebek battaniyesi görmek isterseniz sizi bu boyutlu çiçekler, yeşil yapraklar ile süslü güzelim bebek battaniyesi modeline alalım.

cicek-desenli-orgu-bebek-battaniyesi-modeli

Bu battaniyeye de bayıldık biz. Baksanıza, iri delikli, yumuşak olduğu besbelli, hafif salaş, krem rengi, sarı, turuncu ve kahverenginin uyumu ile güzelleşmiş harika bir bebek battaniyesi modeli değil mi?

soft-renklerde-yumusak-tig-isi-bebek-battaniyesi-ornegi

Ben daha canlı renklerden hoşlanırım diyorsanız bu rengarenk, zigzag desenli, çok keyifli battaniye modeline bir buyrun.

cok-renkli-zigzag-tig-isi-bebek-battaniyesi

Yumuşak, pastel renkleri sevenler bu turuncu, krem, bebek mavisi ve uçuk sarı renklerdeki zigzag desenli, ponponlu battaniye modeline bayılacak bizce.

capraz-cizgili-tig-isi-renkli-bebek-battaniyesi-modeli

Yine yumuşak olduğu çok belli, mavi, beyaz ve kahve tonlarının birbirine ne kadar yakıştığınız gösteren harika bir bebek battaniyesi daha. Bayıldınız mı siz de?

mavi-beyaz-kahve-tig-isi-bebek-battaniyesi-modeli

Pembe tonları ve mavi, yine beyaz ile buluşmuş ve bebek odalarına çok yakışacak bir tığ işi bebek battaniyesi modeli çıkmış ortaya.

pastel-renklerde-tig-isi-bebek-battaniyesi-modeli

Alışılmışın dışında bir model görmek isteyenler için de bu harika mavi, sarı, turuncu- beyaz bebek battaniyesi örneğini paylaşmak istiyoruz.

yumusak-renklerde-orgu-bebek-battaniyesi-modeli

Keyfinizi bozmayın, bunlar kadar güzel bir grup daha tığ işi bebek battaniyesi modeli görmek için şu gösterdiğimiz yolu takip edin:

GÜZELİM TIĞ İŞİ ÖRGÜ BEBEK BATTANİYESİ MODELLERİ, ÖRNEKLERİ

Ayrıca burada bol miktarda örgü ve tığ işi bebek battaniyesi modeli, örneği, resimli anlatımlı tarifli yapılışları da var:

TIĞ İŞİ – ÖRGÜ BEBEK BATTANİYELERİ

Hadi son olarak da bu cici kundak battaniyenin yapılışını görelim, bakın hemen buradan gidiyorsunuz tarifine.

Örmek isterseniz,

BU ÇALIŞMA İÇİN SATIN ALABİLECEĞİNİZ MALZEMELER:

KARTOPU Baby beyaz yün

Misinalı şişler

KARTOPU renkli ponpon

1 yorum gelmiş

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on Google+
Google+
Share on LinkedIn
Linkedin

İsme özel pembe bebek battaniyesi

| | 0 Yorum

Güzelim tığ işi bebek battaniye modelleri

| | 0 Yorum