İnci boncukla çiçekli bilezik yapımı

-

inci-boncuklarla-bilezik-yapimi-el-yapimi-takilar-1
Merhabalar, bugün boncuk kutumu elime aldım. Nasıl boncukalrım kalmış diye bi göz attım. Sonra aklıma inci boncuklarımla zarif bi bilezik yapmalıyım dedim. Sizlerle de aşamalarını paylaşmak istedim. Bu bileziği yaparken misina ip kullandım. İnce ip kullandığımda bileziğin ucuna klips takmam gerekiyor çünkü takıp çıkartmak zor oluyor. Misina ip kullanınca ucuna düğüm atsanız yeterli. Bir diğer artısı da asla kopma olmuyor.

İpimize 7 tane boncuk geçirmekle başlayalım. Sonra ipe ilk geçirdiğimiz boncuğa iğneyi geçirelim. Yuvarlak oluşturalım.

Ortasında kalacak boncuğu ipe geçirelim. İpe ilk dizdiğimiz boncuk 1 numara olmak üzere 4. boncuktan iğneyi geçirelim. Çiçeğimiz tamamdır.

Aynısını diğerlerine yapalım.

Bütün çiçekler bitince bileziğin sonundan başına doğru iğneyi ortadaki boncukları aynı hizaya almak için düz bir hizada geçirelim.

En son da iki uca düğüm atalım. Bileziğimiz kullanıma hazır!

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin
KirazKahve

Merhabalar ! Kendimden kısaca bahsetmek istiyorum. Sürekli bir şeyler öğrenmek isteyen, yeni bir şeyler yapıp kendini geliştirme coşkusu içinde olan biriyim. Yeni evliyim ve avukat olma yolunda bir öğrenciyim. Paylaşımlarımı blogumda da yapıyorum ve hepinizi oraya da davet ediyorum.

Renkli lastiklerle bileklik yapımı

| | 0 Yorum

Video: Makrome bileklik yapımı

| | 0 Yorum

Video: Boncuk lale yapımı

| | 0 Yorum

Taşlı bilezik yapımı

| | 0 Yorum

Boncuklardan bileklik yapımı

| | 0 Yorum

Üçlü deri bileklik yapımı

| | 2 Yorum

Eski penyeden bileklik yapımı

| | 3 Yorum