Pazartesi, Mayıs 22, 2017
Kanaviçe yılbaşı süsü yapımı

Kanaviçe yılbaşı süsü yapımı

0

kanavice-yilbasi-susleri
Yılbaşı süsü yapmak için biraz geç kalsak da siz de bu modelin kış temalı olanından yapabilirsiniz. Kanaviçe kış temalı şablonu blogumda yayınlamıştım buradan bakabilirsiniz.
İlk olarak işlediğim eldivenleri kenarlarında 2-3 cm dikiş payı kalacak kadar kestim.

kanavice-yilbasi-susleri-2
Ve işlemeyi arka yüzüne çevirdim. Üzerine artık bir kumaş ile arka yüz oluşturdum ve dikişi tersten yaptım.

kanavice-yilbasi-susleri-3
Eldivenlerin üst kısımlarını dikmedim çünkü içine puf puf olması için dolgu malzemesi koyacağız :)
Diktiğimiz eldivenleri ters çeviriyoruz ancak bunu yaparken biraz zorlanabiliriz çünkü bu minik işlemelerin hem sökülmemesi hem de işlemenin zarar görmemesi için biraz nazik olmalıyız.

kanavice-yilbasi-susleri-4
İçlerine dolgu malzemelerini koyduktan sonra dikmediğimiz üst kısımları içe kıvırarak gizli dikiş yapıyoruz.
Temaya uygun gold rengi 30-40 cm uzunluğundaki ipimizi her bir eldivenin köşe kısımlarından geçiriyorum. Tek dikkat etmeniz gereken eldivenlerin farklı yönlere bakacak olması.
Ardından organze kurdeleler ile süslemek. Siz her bir eldivenin köşe kısmına kokina boncuklar ve mini ziller takarak daha da hareketli ve şık sunumlar elde edebilirsiniz.

kanavice-yilbasi-susleri-5