Keçe ağaç yapımı ve sevimli bir keçe korusu

-

Keçe ağaç yapımı ile minik bir koru hazırlayabiliriz. Keçe ormanı kulağa bile çok tatlı gelmiyor mu? Hem yeni yıl bahanesi hem de kışın gelmiş olması ile siz de kolaylıkla böyle keçe ağaçlar yaparak kendinize sevimli bir keçe ormanı köşesi hazırlayabilirsiniz.

Keçeden dolgulu ağaç yapmak için bize gerekli malzemeler:
3 ton kalın yeşil keçe, kalın beyaz keçe, yeşil renk nakış ipliği, makas ve dikiş iğnesi, elyaf ya da pamuk.

** Öncelikle koyu yeşil keçeden fotoğraftaki gibi bir üçgen kesip kenarlardan dikiyoruz. Büyük bir üçgen kesip onu ikiye katlayıp kenarından dikince oluyor :) Üçgenin altını dikmeyip açık bırakacağız.
** Üçgenin altını kapatacak şekilde bir de yuvarlak kesiyoruz koyu renk yeşil keçeden. Daha sonra boş bıraktığımız yerden elyaf ya da pamuk ile doldurduğumuz üçgeni yuvarlak yeşil taban ile dikerek kapatıyoruz.
** Diğer 2 ton yeşil keçeyi de yine fotoğraftaki gibi ilk üçgenden daha kısa olacak şekilde kesip kenarlarından dikiyoruz yine. Alt kısımlarına makas ile zigzag şekli verebilirsiniz siz de.
** En büyük dolgulu yeşil keçeden ağaç üzerine diğer iki tonda ve boyuttaki üçgen keçeleri üst üste geçirip nakış ipliği ile iki karşı kenardan tutturuyoruz.
** Ağaçların üzerindeki kar için de aynı işlemi beyaz keçeden uygulayacağız. En ufak boyutlu hazırlayacağımız üçgen bu olacak elbette.
** Hazırladığımız beyaz üçgeni de 3 katmanlı keçe ağacın üzerine oturtuyoruz ve işte bu kadar, içi dolgulu keçe ağaç modelimiz hazır.

İster minik bir koru ister kocaman bir orman hazırlayabilirsiniz bu sevimli keçe ağaçlardan oluşan. Eğer yılbaşı ağacınız varsa altına bu minik ağaçlardan ekleyerek hoş bir ambiyans oluşturabilirsiniz. Minik beyaz ponponlar ile ağaçların etrafına kar yağdırabilirsiniz. Minyatür ile ilgilenenler için de ilham verici bir çalışma.
Hatta işi bir parça daha büyütüp keçeden çiçekler de eklenebilir. İster çok katmanlı ister minik ve basit keçe çiçek nasıl yapılır anlatımlı tarifler ve keçe çiçek yapımı videolarımıza bakarak fikir alabilirsiniz.

Keçe ağaç yapımı fotoğraflı yapım aşamaları

Bu çalışmanın orijinal kaynağı ise burada.
Denemek isteyen herkese kolay gelsin.

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

Telden yıldız yılbaşı süsü nasıl yapılır?

| | 0 Yorum

Gazoz kapaklarından kardan adam yapımı

| | 4 Yorum

Amigurumi örgü Noel Baba nasıl yapılır?

| | 0 Yorum

Yeni yıl temalı geyikli kapı süsü yapımı

| | 2 Yorum

Keçeden minik Elf

| | 2 Yorum

Yılbaşı temalı keçe sabun yapımı

| | 0 Yorum