Yeni yıl temalı geyikli kapı süsü yapımı

-

yeni-yil-temali-kapi-susu-nasil-yapilir-1
Yeni yıl kapı süsü çalışmamdaki tüm objeler el emeğidir.

Öncelikle bir çiçekçiden köpük yuvarlak dekor malzemesi aldım.

Daha sonra ikiye böldüm.

Ve bir koli bandı yardımı ile iki ucunu birleştirdim.

Elyaf dekor kağıdı ile etrafını sardım, çünkü alttan köpüğün görünmesi hoş olmazdı.

Ve etrafına İran tülünü katlayarak ve sürekli bombe oluşturarak başka bir ince beyaz tül ile bağlayarak doladım.

Ve sıra geldi süslemelere… :) En sevdiğim kısım. Önceden hazırladığım kurabiye kalıbı ya da buz kalıplarından faydalanarak piyasada bilinen kokulu taş obejelerini (yaprak, çiçek, yıldız, gülen yüz) yaptım ve onları gümüş renkli metalik boya ile boyadım. Minik taşlar kururken bir yandan da evde bulunan hazır çiçek yaprağının birini keserek farklı şekillerde hazırladım.

Çiçek buketleri ya da başka süslemelerde kullanılan boncuklu iplerden vardı evimde onu da tek tek kestim ve ip kalan yanlarını çakmak ile yakarak çıkıntıları aldım.

Yine çiçekçilerden bulunan ya da evimizde ‘bir gün nasılsa işe yarar’ diye düşündüğümüz tüllerden bir fiyonk yaptım ve en alta silikon tabancası ile monte ettim. Diğer bütün objeleri de silikon tabancası ile süslemeye başladım.

En son olarak eva sünger kağıt üzerine bilgisayardan geyik resmi çıktısı aldım ve tutkal yardımı ile yapıştırdım. Onun da üzerine tutkal sürdükten sonra kırmızı sim döktüm. Fazlasını tekrar aldıktan sonra kurutup yine silikon tabancası yardımı ile uygun yerlerinden kapı süsü çalışmama yapıştırdım :)

Sevgi ile kalın.

MUTLU YILLAR.

2 yorum gelmiş

  1. shane

    @selsu19; aramıza hoş geldiniz. bu çalışmanın değerlendirmeye dahil olabilmesi için blog ya da sosyal medyanızda yarışma duyurusunun yapılıp linkinin bize gönderilmesi gerekiyor, lütfen o şartı da tamamlayıp iletir misiniz? bekliyoruz.

Bir Cevap Yazın

selsu19

Merhaba. Ben Ressamım. Ve el işleri ile uğraşmayı hatta özel tasarımlar yaparak özel ürünleri insanlara sunmayı seviyorum.

Örgü oyuncak ren geyiği

| | 19 Yorum

Noel Baba tığ işi bere yapımı

| | 0 Yorum

Kanaviçe yılbaşı süsü yapımı

| | 0 Yorum

Yılbaşı temalı kavanoz süsleme – diy

| | 2 Yorum

Telden yıldız yılbaşı süsü nasıl yapılır?

| | 0 Yorum

Gazoz kapaklarından kardan adam yapımı

| | 4 Yorum

Amigurumi örgü Noel Baba nasıl yapılır?

| | 0 Yorum

Keçeden minik Elf

| | 2 Yorum

Yılbaşı temalı keçe sabun yapımı

| | 0 Yorum

Yılbaşı temalı keçe kitap ayracı yapımı

| | 0 Yorum

Püskülden yılbaşı sofrası isimliği yapımı

| | 0 Yorum