Kardan adamlı poşetlik (pet şişe değerlendirme)

-

poşetlik yapımı
Plastik şişeden kardan adamlı poşetlik yapmak için gerekli malzemeler: plastik şişe, beyaz çorap, elyaf, ip, keçe, eva sünger, çoraplar, çubuk, düğme, keçe, silikon, makas, maket bıçağı, ponpon.
İlk olarak şişenin ortasını maket bıçağı ile kare şeklinde kestim. Daha sonra beyaz uzun çorabımızın tek bacağını şişeye geçirdim. İç kısmını elyafla doldurdum. Kestiğim yere kadar çorabı çektikten sonra, şişeyi kestiğim gibi aynı yerden çorabı da kestim kare şeklinde. Elyaf doldurmaya devam ettim.

poşetlik yapımı
Bu arada kestiğim çorabın kenarlarını içe doğru kıvırıp şişeye yapıştırdım. Elyafla her tarafını doldurduğum şişeyi çorapla düğümledim. Şişenin kapak kısmı kardan adamın boyun kısmını oluşturuyor. İp ile tam kapağın olduğu kısımdan çorabı bağladım. Kardan adamın kafası oluştu. Burnu için eva süngerden parça kesip külah şeklinde yuvarlayıp yapıştırdım. Atkısını yine çoraptan,  süpürgesini çubuk ve ipten yaptım. Gözlerini siyah düğmeden, şapkasını kırmızı çoraptan, ponponunu da keçeden yaptım.

poşetlik yapımı

poşetlik yapımı
Konusunu çok beğendiğim yarışmanın duyurusunu facebook sayfamda görmek için burdan

44 yorum gelmiş

  1. huber

    muhteşem geri dönüşüm olmuş.Eldeki ve doğadaki malzemelerle ortaya bir iş çıkarmaya ben de bayılıyorum.Ayrı bir haz veriyor insana.sevgiler ve başarılar:)

  2. brnnyvz

    huber, çok teşekkürler aynen bende geri dönüşümlü çalışmayı çok seviyorum. Mısır kabuğu tasarımlarınıza hayran kaldım çok güzeller gerçekten tebrik ederim :)

Bir Cevap Yazın