Keçeden çanta yapımı – derleme

-

kece-canta-modelleri-
Keçeden kendinize cüzdan, kılıf ya da çanta yapmayı düşünürseniz yapım aşamalarına bakarak fikir alabileceğiniz birkaç çalışmayı derledim. Keçe, üzerinde çalışılması en kolay kumaş türlerinden biri. Detaylı dikiş bilgisine ihtiyacınız da yok üstelik, silikon tabancası da keçeleri birleştirmek için kullanılan etkin çözümlerden biri.

İçi kumaş astarlı, fermuarlı, ayıcık yüzü süslemeli minicik keçe cüzdanın yapım aşamaları burada.
keceden-ayicikli-cuzdan-nasil-yapilir

Kalın keçeden, üzeri kırmızı fiyonk süslemeli tablet kılıfı aynı zamanda clutch olarak da kullanılabilir. Makine dikişi olmadan elde dikilmiş kılıf için gerekli malzemeler de az. Nasıl yapılır?
kece-tablet-kilif-nasil-yapilir

İki renk keçeden yapabileceğiniz, kolay dikişli bir başka cüzdan çalışması ve yapım aşamaları.
keceden-cuzdan-nasil-yapilir

Üzeri geometrik figürlerle süslü keçeden kol çantası da yine kolaylıkla yapabileceğiniz modellerden biri. Nasıl yapılır?
kece-kol-cantasi-yapimi

Zincirli kol çantası iki renk keçeden yapılmış. Fermuar, zincir, kanaviçe ipi ve iğne bu çantadan yapmak için yeterli. Sadece günlük hayatta değil, özel günlerde de kullanılabilecek zarif bir model. Nasıl yapılır?
keceden-zincirli-yandan-canta-yapimi

Bir Cevap Yazın