Kırlent kılıfı nasıl dikilir? (Fermuarlı)

-

minimini

fermuarli-kirlent-kilifi-nasil-dikilir-1

Koltuklarımıza kılıfı burada diktik, o zaman kırlentleri “hani bana, hani bana” demeyecek mi? Fermuarlı kırlent kılıfı nasıl dikilir görmek isterseniz detaylı anlatımı burada.

1- Öncelikle her kırlent için 70×140 ölçülerinde kumaş ve 1 adet 60 cm fermuar gerekiyor.

2- Kumaşı düzgünce yayarak, 70×140 ölçülerindeki parçasını, çizgili desenin yönüne dikkat ederek kesiyoruz.

3- Kumaş kesme işinden sonra daha sağlıklı ilerleyebilmek içn kestiğimiz tüm parçaları overlokluyoruz. Fermuarı da yüz yüze gelecek, kumaşın kenarlarında 5 cm boşluk kalacak şekilde iğneleyip dikiyoruz.

4. Fermuarın durumu yukarıdaki fotoğrafta görüldüğü şekilde.

5. 2. kumaşı da yine fermuarımız ile yüz yüze gelecek şekilde iğneleyip dikiyoruz. Kumaşın tersini çevirip 3 kenarını dikiyoruz. Yine yukarıdaki fotoğrafta görebilirsiniz.

Bu sırada fermuarı bir açıp kapamayı atlamayın, her tarafı kapandıktan sonra fermuarın açılması zorlaşabiliyor.

6. Kırlentin köşesinde kalan minik kulak kısımlarını da kesiyoruz ki sonra potluk yapmasınlar.

7. Kırlentin yüz tarafından, fermuarlı olan kısım hariç, kenara 2 cm uzaktan bir de dikiş çekiyoruz ki, kırlentimiz kulaklı olsun.

İlgili yazı ve hikayeye blogumdan da ulaşabilirsiniz.

Bir Cevap Yazın

Kış temalı kumaş boyama yastık

| | 10 Yorum

Home sweet home yazılı yastık yapımı

| | 0 Yorum

Çapraz kumaşlı yastık nasıl dikilir?

| | 0 Yorum