Salı, Ocak 17, 2017
Kuzucuk lif örgüsü anlatımlı yapılışı

Kuzucuk lif örgüsü anlatımlı yapılışı

0

kuzucuklu-orgu-cocuk-lifi-yapimi

Örgü lif modellerini çok seviyoruz. Siz de örgü lif yapmak istiyor ve bu konuda anlatımlı tarifler arıyorsanız bu kuzucuk lif modeli hoşunuza gidebilir. Çok sevimli bir model olan bu lif, özellikle çocukların banyolarını daha zevkli hale getirecektir. Nasıl ördüğümüze geçelim:

LİF ÖRGÜSÜ
Önce yünümüzle 10 zincir çekiyoruz. 1’er adet boşluk bırakarak 5 adet fıstık yapıyoruz. Karşı tarafı örmeye devam ederek boş bıraktığımız kısımlara da fıstık yapıyoruz. Uç kısımlarda 1’er fıstık arttırmaya başlıyoruz. 24 fıstık olana kadar uç kısımlardan arttırmaya devam ediyoruz ve 24 fıstık yapıyoruz. Sırt kısmına 14 adet fıstık yapıyoruz ve kuyruğa devam ediyoruz.

BAŞ KISMI
6 zincir çekiyoruz. 5 sıkiğne, aynı ilmeğe 3 sıkiğne, 4 sıkiğne, arttırma yapıyoruz, toplamda 14 ilmek olacak. (6 sıkiğne, arttırma) parantezdeki işlemi 2 defa tekrarlıyoruz daha sonra (sıkiğne, arttırma) parantezdeki işlemi 8 defa tekrarlıyoruz.

kuzucuklu-orgu-cocuk-lifi-yapimi-1

kuzucuklu-orgu-cocuk-lifi-yapimi-2

KULAKLAR (2 ADET)
Baş kısmından istediğimiz noktaya batıyoruz.
3 zincir cekip 3’lü trabzan yapıyoruz. Bu işlemi 2 defa uyguluyoruz, daha sonra 3 zincir çekip ucuna batıyoruz, tekrar 3 zincir çekip başa bağlıyoruz.

BACAKLAR (4 ADET)
7 zincir çekiyoruz. 3 zincir daha çekip 7. zincirin başına batıyoruz.

Böylece kuzucuk lifimizi tamamlamış oluyoruz. Umarım siz de bu anlatımlı resimli yapılışı takip ederek lifinizi örebilirsiniz. Kolay gelsin.

Paylaş
laylayhobim
El işine dair herşeyi seviyorum. Yeni hobiler edinmeyi ve başarabilmek için titizlikle çalışmayı daha sonrasında duyduğum övgüleri seviyorum. Laylay hobim olarak bu ise 2 yıl önce başladim amigurumi üzerine bir cok oyuncaklar urettim fakat anladimki benim icin hobi birtek amigurumi olamaz ve çesitli hobi alanlarinada el atmaya başladim \":)\" Daha 1 buçuk yıllık evliyim ve hamileyim kızımı sabırsızlıkla beklemekteyim. Kızımın Elvin\'imin bana uğur getireceğine inanıyorum. Hayatı tüm olumsuzlukkara rağmen sevmek gerekir hayat kısa kuşlar uçuyor..... sevgiyle kalın. . .
Satış için ulaşabilirsiniz: