Kuzucuk lif örgüsü anlatımlı yapılışı

-

kuzucuklu-orgu-cocuk-lifi-yapimi

Örgü lif modellerini çok seviyoruz. Siz de örgü lif yapmak istiyor ve bu konuda anlatımlı tarifler arıyorsanız bu kuzucuk lif modeli hoşunuza gidebilir. Çok sevimli bir model olan bu lif, özellikle çocukların banyolarını daha zevkli hale getirecektir. Nasıl ördüğümüze geçelim:

LİF ÖRGÜSÜ
Önce yünümüzle 10 zincir çekiyoruz. 1’er adet boşluk bırakarak 5 adet fıstık yapıyoruz. Karşı tarafı örmeye devam ederek boş bıraktığımız kısımlara da fıstık yapıyoruz. Uç kısımlarda 1’er fıstık arttırmaya başlıyoruz. 24 fıstık olana kadar uç kısımlardan arttırmaya devam ediyoruz ve 24 fıstık yapıyoruz. Sırt kısmına 14 adet fıstık yapıyoruz ve kuyruğa devam ediyoruz.

BAŞ KISMI
6 zincir çekiyoruz. 5 sıkiğne, aynı ilmeğe 3 sıkiğne, 4 sıkiğne, arttırma yapıyoruz, toplamda 14 ilmek olacak. (6 sıkiğne, arttırma) parantezdeki işlemi 2 defa tekrarlıyoruz daha sonra (sıkiğne, arttırma) parantezdeki işlemi 8 defa tekrarlıyoruz.

kuzucuklu-orgu-cocuk-lifi-yapimi-1

kuzucuklu-orgu-cocuk-lifi-yapimi-2

KULAKLAR (2 ADET)
Baş kısmından istediğimiz noktaya batıyoruz.
3 zincir cekip 3’lü trabzan yapıyoruz. Bu işlemi 2 defa uyguluyoruz, daha sonra 3 zincir çekip ucuna batıyoruz, tekrar 3 zincir çekip başa bağlıyoruz.

BACAKLAR (4 ADET)
7 zincir çekiyoruz. 3 zincir daha çekip 7. zincirin başına batıyoruz.

Böylece kuzucuk lifimizi tamamlamış oluyoruz. Umarım siz de bu anlatımlı resimli yapılışı takip ederek lifinizi örebilirsiniz. Kolay gelsin.

Bir Cevap Yazın

Örgü lif modelleri – ciciceyizleer

| | 0 Yorum

Vintage lif örgüsü – anlatımlı

| | 0 Yorum

Şık ve kullanışlı örgü lif modelleri – tasarimhm

| | 0 Yorum

Harika örgü lif modelleri – maharetlieller01

| | 0 Yorum

Video: Tomurcuk lif yapılışı

| | 0 Yorum

Çeşit çeşit lif modelleri – elisibohcasi

| | 0 Yorum

Tığ işi örgü lif modelleri – mujgan giyim

| | 0 Yorum