Perşembe, Mart 23, 2017
Vintage lif örgüsü – anlatımlı

Vintage lif örgüsü – anlatımlı

0
Bu çalışmayı satın almak için ulaşabilirsiniz:

anlatimli-orguler-lif-nasil-orulur-5

Çok güzel, eski moda, vintage kokan bir lif nasıl örülür, onu anlatmak istiyorum. Resimde gördüğünüz bu güzel lifi örmek için yapmanız gerekenler, lifin tarifi şu şekilde:

LİF ÖRGÜSÜ
Krem renk ipimiz ile sihirli halka yapıyoruz. 5 tane 3’lü trabzan yapıyoruz. Ve ilmek kaydırma yaparak birleştiriyoruz. 6 adet fıstık örneğini uyguluyoruz. (sihirli halka nasıl yapılır, tığ işi trabzan nasıl yapılır, bunları öğrenmek için 10marifet’in arama çubuğuna “video trabzan” ve “video sihirli halka” yazarak ilgili eğitim videolarımıza ulaşabilirsiniz.)
2. sırada açık pembe ipimiz ile 1 ilmeğe 2’şer fıstık yapıyoruz, toplamda 12 fıstığımız olacak.
3. sırada koyu pembe ipimiz ile 1 ilmeğe 2’şer fıstık yapıyoruz, toplamda 24 fıstığımız olacak.
Lifimize kare bir görüntü vermek için krem rengi ipimiz ile 5. ilmeğe 3’lü trabzan, 6. ilmeğe 2 adet 3’lü trabzan ve 1 zincir, tekrar 2 adet 3’lü trabzan yapıyoruz.
4 sıra bu işlemi tekrarlıyoruz, daha sonra 3 kenarı sıkiğneyle çevreliyoruz. Bilek kısmı olan yerden 2 sıra 3’lü trabzanla çevreliyoruz.
3. sırada 1 trabzan boşluk bırakarak 55 tane kare yapıp 4. sırada etrafını tekrar 3’lü trabzanla dönüyoruz.

PEMBE ŞERİT:
3 zincir üzerine 3’lü trabzan yapıyoruz.
İstediğiniz uzunluğa gelene kadar devam ediyoruz.
Vintage lifimizzz hazırrr  :)

anlatimli-orguler-lif-nasil-orulur-1

anlatimli-orguler-lif-nasil-orulur-4

anlatimli-orguler-lif-nasil-orulur-3

anlatimli-orguler-lif-nasil-orulur-2

Paylaş
laylayhobim
El işine dair herşeyi seviyorum. Yeni hobiler edinmeyi ve başarabilmek için titizlikle çalışmayı daha sonrasında duyduğum övgüleri seviyorum. Laylay hobim olarak bu ise 2 yıl önce başladim amigurumi üzerine bir cok oyuncaklar urettim fakat anladimki benim icin hobi birtek amigurumi olamaz ve çesitli hobi alanlarinada el atmaya başladim \":)\" Daha 1 buçuk yıllık evliyim ve hamileyim kızımı sabırsızlıkla beklemekteyim. Kızımın Elvin\'imin bana uğur getireceğine inanıyorum. Hayatı tüm olumsuzlukkara rağmen sevmek gerekir hayat kısa kuşlar uçuyor..... sevgiyle kalın. . .
Satış için ulaşabilirsiniz: