Pazartesi, Aralık 5, 2016
Marul lif örgüsü – anlatımlı

Marul lif örgüsü – anlatımlı

0

yuvarlak-lif-nasil-orulur-anlatimli-11
Merhaba arkadaşlar, bu marullu lifimi sizinle paylaşmak istiyorum. Bunu banyoda camaşır makinenizin üstunde de kullanabilirsiniz, gayet hoş duruyor. Her kızın çeyizinde olması gereken bir lif modeli sanırım :)

LİFİN ÖRGÜSÜ:
ORTA BEYAZ
6 zincir çekip birleştiriyoruz.
6 zincir cekip 3’lü trabzan yapıyoruz, daha sonra 3 zincir çekip 3’lü trabzan yapıyoruz. Toplamda 8 adet delik oluşturuyoruz. Üst kısmını çiçek oluşturacak şekilde 2’li trabzanla dolduruyoruz sonra sırt kısmında aynı işlemi uygulayarak çevresini tamamlıyoruz.

SARI KISIM

Çiçeğin sırt kısmında 6 zincir çekerek 8 adet halka oluşturuyoruz. Taç yaprakları yaparken 3 sıkiğne yapıyoruz. 9 zincir cekiyoruz tekrar 3 sıkigne yapıp etrafını çevreliyoruz.

Yaprağı oluştururken 9 tane 3’lü trabzan 3 zincir sonra 9 tane 3’lü trabzanla dolduruyoruz.

BEYAZ İP İLE

Her halkanın içersine 6 adet 3’lü trabzan yapıyoruz toplamda 48 adet olacak alt kısmı oluşturmak için toplamda 11 sırayı 3’lü trabzanla kaplıyoruz.

ÜST BEYAZ ÖRÜMCEKLİ KISIM

3 sıra örümcek örgü yapıyoruz. 4. Sırada bir örumcek sonra fotoğraftaki gibi 1 çiçek 1 örümcek diyerek sırayı tamamlıyoruz.

yuvarlak-lif-nasil-orulur-anlatimli-1

yuvarlak-lif-nasil-orulur-anlatimli-2

yuvarlak-lif-nasil-orulur-anlatimli-3

Paylaş
laylayhobim
El işine dair herşeyi seviyorum. Yeni hobiler edinmeyi ve başarabilmek için titizlikle çalışmayı daha sonrasında duyduğum övgüleri seviyorum. Laylay hobim olarak bu ise 2 yıl önce başladim amigurumi üzerine bir cok oyuncaklar urettim fakat anladimki benim icin hobi birtek amigurumi olamaz ve çesitli hobi alanlarinada el atmaya başladim :) Daha 1 buçuk yıllık evliyim ve hamileyim kızımı sabırsızlıkla beklemekteyim. Kızımın Elvin'imin bana uğur getireceğine inanıyorum. Hayatı tüm olumsuzlukkara rağmen sevmek gerekir hayat kısa kuşlar uçuyor..... sevgiyle kalın. . .