Oje ile yüzük boyama / yenileme

-

oje-ile-yuzuk-boyama-yenileme-diy-1
Sizin de atmaya kıyamadığınız ama rengi kötüleştiği için takamadığınız yüzükleriniz var değil mi? Ya da aldıktan sonra rengini beğenmedikleriniz? (Yazının sonundaki uyarıyı mutlaka okuyun)
İşte böyle sevmediğim yüzüklerimi boyamaya karar vermemle başladı her şey. Ojeyle boyamaya karar verdim, ne kadar kötü olabilirdi ki? Hem olmazsa asetonla siler başka bir yol bulurdum :)

Neyse azizim uzun lafın kısası aldım elime yüzük kutusunu, önüme ojelerimi dizdim ve istediğim renge boyamaya başladım, pek de güzel oldular. Üzerlerindeki desen bozulmadan renkleri güzelce değişti ve çok içime sindi :)
Oje kokmaz mı diyorsanız kurumaya yakın parfüm sıkın üstüne kokmuyor :)

oje-ile-yuzuk-boyama-yenileme-diy-2
UYARI! DİKKAT! Sakın içini boyamayın!!! Parmağınıza takınca ne kadar ince kat da sürseniz parmağınıza bulaşıyor, soyuluyor hiç hoş olmuyor :)
Bu da böyle bir öneri olsun yüzükler çöpe gitmesiiiin :) Yüzük boyama / yenileme benim de ilk diy projem oldu.
Bu arada internette bir araştırma yapmıştım boyamadan önce; nasıl yüzük boyanır, yüzük neyle boyanır, hangi boyayı almam gerekir diye, sonuç kocaman bir 0 oldu :) İğne oyasıyla yüzük yapımı çıktı, yüzüklerini boyayan biri çıkmadı :)
oje-ile-yuzuk-boyama-yenileme-diy-3

2 yorum gelmiş

Bir Cevap Yazın

Pet şişeden çiçek yüzük

| | 1 Yorum

Bu yüzüklerden geri dönüşüm sitelerinde görmüştüm ama yapılışları yazmıyordu, ben de kolları sıvadım:) Çok basit. Sadece pet şişeleri çiçek şeklinde kesip makas izlerini yok etmek için kenarlarını yakıyorsunuz. Ben çiçekleri...

Polimer kilden güller

| | 0 Yorum

Merhaba Uzun zamandır 10marifet’e yazmadığımı fark ettim. Ve yeni bir paylaşım yapmak istedim. Beni takip edenler bilirler, polimer kil sevdalısıyım. Bu güller en son çalışmalarımdan… Bana ulaşmak için blogumu ve...

Parmak ucu yüzükleri

| | 1 Yorum

Nazar boncuğu ve Fatma’nın eli uçlarından yapılmış parmak ucu yüzüğü. Ağırlıklı olarak bileklik tasarımı yapsam da parmak ucu yüzüklerini çok sevmemden dolayı bir deneme yapmak istedim, bence çok hoş oldu...