Telden yüzük yapımı

-

telden-yuzuk-nasil-yapilir-1
Çok küçük ellere ve küçücük parmaklara sahip olmanın kötü yanlarından biri de parmağına uygun bir yüzük bulamamak. Artık pes edip yüzükten vazgeçmiştim ki evde bulduğum renkli bakır teller yüzümü güldürdü.

telden-yuzuk-nasil-yapilir-2
Malzemeler: Renkli bakır tel (her renkte bulabilirsiniz) ve yassı uclu pense

telden-yuzuk-nasil-yapilir-3
İşin şekil verme kısmında anlatılacak pek bir şey yok çünkü tamamen sizin isteğinize kalmış bir şey. Biraz üç boyutlu düşünebilme yeteneği istiyor sadece. Ben bu fotoğrafta sonsuzluk sembollü yüzüğü anlattım mesela. Yapması en basit olanlardan birisi. Yassı uclu pense kullanıyoruz çünkü hem şekil vermede hem de eğri kısımları düzleştirmede işimize yarıyor.

telden-yuzuk-nasil-yapilir-4
Yüzük tamamlandığında pense ya da makas yardımıyla parmağımızın ölçüsünde kesip uclarını parmağımıza batmaması için kıvırıyoruz.

telden-yuzuk-nasil-yapilir-5
İşte böyle. İster eklem yüzüğü ister normal yüzük, ister uzun ister kısa, ister boncuklu ister düz.. Genellikle mor ve laciverti ve kıvrımlı modelleri tercih ediyorum.

telden-yuzuk-nasil-yapilir-6
Bu da eklem yüzüğüm :)
Ürün yerleştirme yapar gibi el yapımı çiçekli defterimin üzerinde gösterdim, çaktırmayın :)
Daha detaylı bilgi almak isteyen olursa memnuniyetle yardımcı olurum.
Bir dahaki yazıda görüşmek üzre.

5 yorum gelmiş

  1. 834blg

    Güzel olmuş .Bu arada defterin kabı gözümden kaçmadım papatyalarla çok güzel bir uyum sağlamış resim :)

  2. NSena

    Hoşbulduk, teşekkür ederim :) Sitenizle yeni tanıştım ve hızlı bir giriş yaptım. Devamı gelir umarım :)

Bir Cevap Yazın

NSena

Her daim fikir sahibi, heyecanlı ve meraklı (:

Galaksi spiral yüzük yüzük yapımı

| | 0 Yorum

Tel yüzük yapımı

| | 9 Yorum

Telden boncuklu yüzük nasıl yapılır? Bu hoş yüzük modelini siz de yapmak isterseniz bu aşamaları takip ederek yapabilirsiniz. Deneyelim. Orta kalınlıkta tellere ihtiyacımız olacak. Tabii tel kıvırma ve kesme için...