Cumartesi, Aralık 3, 2016
Tığ işi duvar süsü yapımı

Tığ işi duvar süsü yapımı

0

tig-isi-duvar-susu-yapimi-1
Marketlerde atıl durumda olan kasnak şeklindeki mukavvaları değerlendirmek istedim. Yün iplikle işleyerek ponpon tekniğini uyguladım. Bu ponpon tekniğini battaniyeleriniz, peçeteleriniz ve runnerlarınız için de kullanabilirsiniz.
Öncelikle 4 numara şişle çember mukavvayı sık iğne tekniğini kullanarak tamamını saracak şekilde ördüm.

tig-isi-duvar-susu-yapimi-2

tig-isi-duvar-susu-yapimi-3

tig-isi-duvar-susu-yapimi-4

tig-isi-duvar-susu-yapimi-5
Başlangıç noktasına geldiğimde 6 zincir çektim.

tig-isi-duvar-susu-yapimi-6
Çıkardığım ilmeğin diğer ilmeklerle aynı uzunlukta olmasına dikkat ettim. Bu aşamayı 4 kez tekrarladım, şimdi ise bütün ilmekleri bir kerede çektirerek 2 zincir çektim.

tig-isi-duvar-susu-yapimi-7
Tekrardan ilmeğimi uzun tutarak diğer ponponun bitiş noktasına 4 adım uyguladım ve bütün ilmekleri bir kerede çektirdim.

tig-isi-duvar-susu-yapimi-8
İlmek almadan ponponun başlangıç noktasına batarak sık iğne yaptım ve beş zincir çekerek 5.aralığa bir tane sık iğne yaptım.

tig-isi-duvar-susu-yapimi-9
Tekrardan 6 zincir çekerek diğer adımlarımı da yukarıda anlattığım şekilde devam ettirdim.

tig-isi-duvar-susu-yapimi-10

tig-isi-duvar-susu-yapimi-11

tig-isi-duvar-susu-yapimi-12

tig-isi-duvar-susu-yapimi-13

tig-isi-duvar-susu-yapimi-14

tig-isi-duvar-susu-yapimi-15
Başlangıç noktasına geldiğimde çalışmamı bitiriyorum ve asmak için de bir tane istediğim kalınlıkta kurdeleyi çemberden geçiriyorum. Tığ işi çalışmalarıyla oluşturacağımız süsümüz hazırdır.

tig-isi-duvar-susu-yapimi-16