Toka süsü: kurdeleden prenses tacı yapımı

-

kurdeleden-sac-tokasi-yapimi-1
Bir toka süsü olarak kurdeleden prenses tacı yaptım. Öyle basit ve öyle güzel oldu ki sizinle paylaşmadan edemedim.
Kurdele, silikon, klipsli toka ya da taç gibi kullanmayı düşündüğünüz bir saç aparatı ve son olarak da süslemek için parlak sıralı taşlar bize gerekli malzemeler.
Öncelikle İlk sıra için 0.5 cm eninde lila rengi kurdelenizden 5.5 cm uzunluğunda 5 adet kesiniz.

Kestiğimiz 4 parçanın her birini kesik kısımlarından birinin yüzünü diğerinin iç kısmına gelecek şekilde 5. kurdeleye yatay şekilde yapıştırıyoruz.
İkinci sıra için de 3 adet 5.5 cm uzunluğunda parçalar kesip, damlalar oluşturup (yukarıda anlatıldığı gibi) aralara yapıştırıyoruz. Kenarından artan yan parçaları da arka kısıma yapıştırıyoruz.
Önden görüntüsü bu şekile geldikten sonra ışıltılı bir aksesuarla tamamlamak gerektiğini düşündüm ve metre ile satılan kristallerden alıp uygun uzunlukta keserek yapıştırdım.
İster pensli tokaya isterseniz başka bir yerde kullanmak üzere taç süsümüz hazırdır efendim. Ben çocuklara hediye olarak dağıtmayı düşündüğüm için küçük klipsli tokalara yapıştırdım. Yine çocukların çantalarını ya da kazaklarını süslemek için broş şeklinde bir iğne arkasına takılarak da kullanılabilir.
Çok ama çok sevdim, rengarenk yapasım geldi şimdi.

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

Kış bahçesi – boncuklu ve kristalli kolye yapımı

| | 0 Yorum

Boncuktan yüzük yapımı

| | 0 Yorum

Galaksi spiral yüzük yüzük yapımı

| | 0 Yorum

Yeşil siyah broş yapımı

| | 0 Yorum