Cumartesi, Aralık 10, 2016
10marifet sergisinin keçe patikleri ve minik cicileri

14

10marifet sergisi

10marifet sergisi için bir paket de sevgili AY-SER‘den geldi. Keçe patikler ve diğer ciciler… Kendiniz bakın isterseniz.

10marifet sergisi

Sergiye 8 gün kaldı!

Teşekkürler AY-SER…

14 YORUMLAR

  1. Demek bu güzel patikler ve objeler kargoya bu bu nedenle verilmiş :D
    Ellerinize ve yüreğinize sağlık sevgili Ay-Ser :D

  2. benim 2 yaşında olacak yeğenim bunları görse hayran olur, abidi abidi diye isterdi.ayakkabıya abidi diyor benim küçük ördeğim de :) bebeklere ait her şey insanın yüzünü gülümsetiyor. çok güzel renkler bir arada kullanılmış ,çok güzel bir çalışma olmuş :) ellerinize sağlık AY-SER

  3. SEvgili Nurdan Hanım, çok teşekkür ederim, samimi yorumlarınızla herzaman destek olduğunuz için :) sevgiler…

    Zulaltan, bebek kelimesini söylerken bile bir gülümseme ifadesi alıyor dudaklarımız değil mi? Çok seviyorum bebekler için bişeyler üretmeyi, abidiler başta olmak üzere:)) Samimi yorumunuz için çok teşekkür ederim.

    burcudemir, yakınımda bebek yok, göremiyorum giyilmiş hallerini, ama ben de sizin gibi düşünüyorum. bir-iki anneden söz aldım, resimlerini gönderecekler..:) Çok teşekkürler..

    hayaliayölye, çok teşekkürler, benim de bugüne kadar yaptığım işlerde en çok keyif aldıklarım oldu bu patikler. :)

  4. AY-SER harikalar bunlar. Patiklere zaten görünce eriyorum ama eşeğe bayıldım ve yeşil ağaca da hepsi harikalar. Ellerinize sağlık gerçektende :)

  5. senayatilgan, bu güzel yoruma nasıl cevap vereceğimi bilemedim, Çok teşekkür ederim, Eşek için bir itirafta bulunayım, satmaya kıyamadığım bir oyuncaktı, kitaplığımda durur miskin miskin bakardı bana hep, patilerimi zaten çok severek yapıyorum, lavantalı yeşil ağaç ta ilk modelimdi bu kategoride, sonrasında başka modeller de oldu ama ençok bu model sevildi. Eh böyle bir göreve de en sevdiklerimizi, kıymetlilerimizi göndermek uygun olurdu değil mi?
    Sevgiler…:)