Pazartesi, Aralık 5, 2016
3 boyutlu şal ve şapka

15 YORUMLAR

  1. Çok hoş, örmek zor olmalı böyle bir şeyi,yani boyutlu örmek iyi bir örgü bilgisi istiyor sanırım. annenizin ellerine sağlık

  2. İşte bu. Geçen gün iş yerinde arkadaşta vardı bu ebruli ipten yapılmış her sıraya bir renk denk gelmiş şansına. millet toplantıda biz akşam 8 de oturduk üç kişi nasıl örülmüş çözmeye çalıştık. Sonunda sonuca ulaştık zor bir şey diye:) çok güzel bir model bu.. bugün de derya baykal da vardı gözüme takıldı ama seyredemedim. Annenin ellerine sağlık güle güle kullan emin ol sırtında gezerken insanlar gizlice eğilip bakacaklar modele nasıl bişey bu diye:)annneeeee ben de istiyom…

  3. annem de aynı modelden yapıp söktü.ip yetmemiş.aynı ipten de bulamamış diye.çok hoş olmuş.yalnız bere kaşındırmıyo mu?

  4. kaşındırıyor, benimki kaşındırıyor valla. sivilce bile yaptı geçen. başka ipten ör anneee dedim. örüyor şimdi sağolsun.

  5. aslında zor değil arkadaşlar ben nette araştırdım anlatan arkadaşlar buldum ama bir türlü mantığını kavrayamadım yani kolayda o arkadan alma olayı kaç dolguda bir yapılıyor falan onu çözemedim anlatanların çoğu olayı 2, 3 satırda bitirmiş. burada daha detaylı anlatan çıksa ne iyi olur.

  6. teşekkür ederim yorumlarınız için.annem yaptığı için hiç bilmiyorum nasıl yaptığını.ama çok zor değilmiş.şapkasını da o kullanıyor,kaşındırması ile ilgili pek bir şey demedi,sorarım en yakın zamanda =)