Cumartesi, Aralık 10, 2016

Abiye babetlerim sonunda bitti

27

Ben aranıza yeni katıldım. Eee sadece bakmakla olmuyor. O kadar usta örgücü değilim nede olsa yıllarca calıştıktan sonra evde birseylerle uğraşmak lazımdı bende patikle basladım ve sonunda bitti. Bende hemen sizlele paylaşmak istedim. Bakalım beğenecekmisiniz. Yapılışını buradanbulabilirsiniz.

27 YORUMLAR

  1. öncelikle hoş geldiniz :))şimdi de “abiye babet” rüzgarları esmeye başlıyacaksanırım sayenizde.ellerinize sağlık çok güzel olmuş.

  2. gerçekten de çok şık.. Bonbuklu patiklerimle bile hayranlık uyandırmışken bununla tahmin bile edemiyorum tepkileri.. Deneyeceğim..Teşekkürler..–http://mybubble.blogcu.com

  3. Hem hoşgeldiniz hem çok güzel olmuş tebrikler :)Ellerinize sağlık.. Valla ben bile heveslendim bunu görünce yapmaya.. Güzel günlerde kullanın.

  4. kusura bakmayında ben bir yere girince şu üyelik kaydı çıkmıyormu uyuz olup derhal oradan uzaklaşıyorum bende şuraya ya da blogunuza yazsaydınızda tarifini güzelce alıp yapabilecek kişilere ilettseydik güzel olmazmıydı

  5. yazı sahibinin affına sığınarak : çok sayıda yeni arkadaşlarımızın katılımları ile yazı sayısı arttı. fakat yeni üyelerimiz imaj yüklemede ve link vermekte zorlanıyorlar sanırım.sorun : imaj yükleyememekçözüm: imaj boyutu büyüktür. boyutu bir imaj programı kullanarak küçültün. acdsee, picture manager vs gibi çok sayıda program var.sorun : link vermekçözüm: yazınıza bir link verirken herhangi bir kelimeyi mouse ile tarayın . mavş renk alınca o kelime yazı yazdığınız yerin hemen üzerinde yer alan “link” tuşuna basın. açılan pencereye daha evvel kopyaladığınız linki yapıştırın. ayrıca burayı okumak inanılmaz fayda sağlayabilir.

    bende nurhan abla ne üyeliğinden bahseder ki diyordum. son kelimene kadar katılıyorum nurhan abla..:))

  7. birşeyleri öğrenmek için linke tıklıyoruz siz ordanda başka bir yere yönlendiriyorsunuz hemde üyelik istiyorlar bakmak isterseniz üye olun zorunlu ozaman bakmak istemiyorum kusura bakmasın kimse bence burası paylasım sitesiTABİ BU BENİM DÜŞÜNCEM

  8. arkadaşlar ben modele ulaştım, akşam taban kısmını da ördüm bir yandan örerken bir yandan da farklı fikirler geldi aklıma eğer hayata geçirebilirsem güzel olacak sanırım..

  9. aynilce ben bu patiği öreli 2 ay kadar oldu o yuzen o forma üye olduğum için oraya koymustum acıklamasını kendi bloğuma koymadım ben daha yeniyim ve adımdan belli olduğu üzere acemiyim ama isterseniz acıklamaları alıp ben sizlere mesaj atabilirim

  10. bencede çok şık duruyoreltim yapıyordu geçenlerde bendemi yapsam diye aklımdan geçirmiştim ama sonra nedense üşenmiştimburada görünce yine hevelendim iyimi :)

  11. hoş geldiniz çok şık duruyor elinize sağlık iyi günlerde kullanın..saatoniki arkadaşım verdiğiniz bilgilere çok teşekkür ederim çok faydalı oldu paylaşımın için ayrıca teşekkür ederim.