ACEMİ KUZU….

-

Kuzuları oldum olası çok severim. Site içinde dolanırken görmüştüm bu ponpon kuzudan ve çok hoşuma gitmişti. Bugün sıvadım kolları. Tahminimden uzun sürdü ve istediğimden büyük oldu ama olsun. Ayrıca kuzudan çok koyuna benzedi, o da olsun. Ponpon da tam yuvarlak olmadı ama o da olsun çünkü top gibi kuzu olmaz, di mi? Veee, benim gördüğüm resimde suratı ve ayakları tahtadandı. Benimki karton oldu, olsun. Gerçi karton ayaklar, vücudunu taşımıyor ama ona da olsun dedim, ne yapayım…. İşte son derece acemice bir kuzum oldu sonunda ve şaşkın bakışlarıyla huzurlarınıza çıkmayı başardı ya, eksikleri de olsa olsun….

41 yorum gelmiş

  1. acemihobici

    DenDenAkım, kartım geldi demek sonunda. Ben sadece zarfın içine konmuş hallerini, fındıkkurdumun kartpostal kampanyasını başlattığı yazıya eklemiştim. Resimlerin özelliği şu; büyük bir resim yaptım, yirmiye böldüm, her parçayı süsleyip birinize gönderdim. Yirminiz biraraya gelirseniz resim tamamlanır:)))teşekkür ederim pinklim, vücudu azcık şekilsiz ama ben de o şaşkın bakışlarını çok sevdim:))

  2. DenDenAk

    Acemiciğim ben o yorumu gördüm ama senin resmini bir araya getirebilmemiz için senin acilen bir yazı hazırlaman gerek:)Aynı fikir benimde aklımdan geçti ama ben pencere manzarası bir işleme bulmuştum, sonra sayı çoğalınca ayrı ayrı işledim

  3. banuca

  4. meyyale

    ilkokuldayken öğretmenimiz bize ponpondan civciv yaptırmıştı.bende işi sevipte abartınca bi kümes dolusu ponpon civcivim olmuştu.ama bu çok daha sevimli doğrusu:)

  5. acemihobici

    canlarım, gözleri belermiş koyun kılıklı şekilsiz kuzumu beğendiğinize çok sevindim:))))şimdi de kartpostallar herkese ulaştığında resmin tamamlanması için sizi nasıl bir araya getireceğimi düşünmem lazım.1. fikir: yazın herkes kartını kapıp bana gelsin, sahilde birleşir resmi tamamlarız…….2. fikir: ………..e siz de yardımcı olun ama…..

  6. DenDenAk

    Öyle deme, ama sanki seni biraz tanımışım, tahmin etmiştim. Bende zarflardan çıkarıp resim çektim farkındaysan.

  7. acemihobici

    evet dendenakım, beni tanımışsın jetonumun geç düştüğünü anlamışsın…bu şekilde yaptığım ve yayınlamadığım o kadar şey var ki….mesela en son bir abajur yeniledim, inanılmaz değişti, eski halini çekmeyi akıl edemediğim için yenisini yayınlamanın da bir anlamı yok dedim…..

  8. fiamma1

  9. acemihobici

  10. DenDenAk

    üzülme biz 10marifetçiysek bunuda bir araya getiririz. Sen başlık aç yayınlansın orada herkes elindekinin resmini yollar. Sende birleştirip bize söylersin

  11. acemihobici

    yayınlamak için şöyle bir resim çekmiştim, sonradan vazgeçmiştim sürpriz olsun diye ama onun da kaşı gözü ayrı yerde, hepsi birbirine karışmış durumda:(((

  12. Figen abla

    ışılımmmm kuzunun ayakları için kolay bi fikir vereyim mi?bak şimdi anlatacağım şeyi ben minyatür masaların ayakları için kullanıyorum…bir kibrit çöpünü alıp,tuz seramiği hamuruyla kapla,kurut…iyice sertleşince örtüp koruyacak bir boyayla boya ve kuzulara ayak yap…bu arada kuzunun da tüylerine ve suratına hayran kaldım yaa :))))

  13. acemihobici

    canım ablam sağolasın, hemen girişiyorum, zaten bir süredir tuz hamurundan uzak kaldım, avuçlarım kaşınıyordu, derhal yapıyorum, ablam der de yapmaz mıyım ben:)))

  14. Cok cirkin olmuş:))Şaka şaka ellerine sağlık senin kartı aldıktan kısa bir süre sonra kayınvalimdelere gittim onada gösterdim cok hoşuna gitti o da istiyor:))Zuzun cok tatlııı….

  15. acemihobici

    ACEMİ KUZUMUN SİYAHA BOYANMIŞ DÖRT ADET MANDAL İLE AYAKLANMIŞ HALİNİ BİR DE KENDİ SAYFASINDA YAYINLAYAYIM DEDİMDİ DE….

Bir Cevap Yazın

Kalp süslemeli takvimli çerçeve

| | 0 Yorum

Kağıttan siyah beyaz valiz çanta

| | 0 Yorum

Craft clutch çanta

| | 0 Yorum

Kağıttan clutch çanta modelleri

| | 0 Yorum

Kağıttan yıldız yapımı – anlatımlı

| | 0 Yorum

Faber Castell set ile yapılmış kitap ayraçları

| | 1 Yorum

Fon kağıdı ile çerçeve süsleme

| | 2 Yorum

Kağıtlardan perde

| | 0 Yorum

Kartondan mumluk yapımı

| | 0 Yorum

Kutudan evler- balkon duvar süsü

| | 0 Yorum

Kostüm detaylı kitap ayraçları

| | 0 Yorum