Çarşamba, Aralık 7, 2016
ACEMİ KUZU….

ACEMİ KUZU….

41

Kuzuları oldum olası çok severim. Site içinde dolanırken görmüştüm bu ponpon kuzudan ve çok hoşuma gitmişti. Bugün sıvadım kolları. Tahminimden uzun sürdü ve istediğimden büyük oldu ama olsun. Ayrıca kuzudan çok koyuna benzedi, o da olsun. Ponpon da tam yuvarlak olmadı ama o da olsun çünkü top gibi kuzu olmaz, di mi? Veee, benim gördüğüm resimde suratı ve ayakları tahtadandı. Benimki karton oldu, olsun. Gerçi karton ayaklar, vücudunu taşımıyor ama ona da olsun dedim, ne yapayım…. İşte son derece acemice bir kuzum oldu sonunda ve şaşkın bakışlarıyla huzurlarınıza çıkmayı başardı ya, eksikleri de olsa olsun….

41 YORUMLAR

  1. DenDenAkım, kartım geldi demek sonunda. Ben sadece zarfın içine konmuş hallerini, fındıkkurdumun kartpostal kampanyasını başlattığı yazıya eklemiştim. Resimlerin özelliği şu; büyük bir resim yaptım, yirmiye böldüm, her parçayı süsleyip birinize gönderdim. Yirminiz biraraya gelirseniz resim tamamlanır:)))teşekkür ederim pinklim, vücudu azcık şekilsiz ama ben de o şaşkın bakışlarını çok sevdim:))

  2. Acemiciğim ben o yorumu gördüm ama senin resmini bir araya getirebilmemiz için senin acilen bir yazı hazırlaman gerek:)Aynı fikir benimde aklımdan geçti ama ben pencere manzarası bir işleme bulmuştum, sonra sayı çoğalınca ayrı ayrı işledim

  3. Acemiiiii, ben de seni boş duruyorsun sanıyordum, meğer kuzu beslemekle meşgulmuşsun, senin kuyruklular kıskanmasın sakın, ellerine sağlık…

  4. ilkokuldayken öğretmenimiz bize ponpondan civciv yaptırmıştı.bende işi sevipte abartınca bi kümes dolusu ponpon civcivim olmuştu.ama bu çok daha sevimli doğrusu:)

  5. canlarım, gözleri belermiş koyun kılıklı şekilsiz kuzumu beğendiğinize çok sevindim:))))şimdi de kartpostallar herkese ulaştığında resmin tamamlanması için sizi nasıl bir araya getireceğimi düşünmem lazım.1. fikir: yazın herkes kartını kapıp bana gelsin, sahilde birleşir resmi tamamlarız…….2. fikir: ………..e siz de yardımcı olun ama…..

  6. evet dendenakım, beni tanımışsın jetonumun geç düştüğünü anlamışsın…bu şekilde yaptığım ve yayınlamadığım o kadar şey var ki….mesela en son bir abajur yeniledim, inanılmaz değişti, eski halini çekmeyi akıl edemediğim için yenisini yayınlamanın da bir anlamı yok dedim…..

  7. he hee benim kartım da geldi acemihobiciğim teşekkür ederim.. bak şimdi sen de resim çekmemişsin ne olacak bizimhalimiz kartları numaralamamışsın da üstelik…Gelelim Zuzuya:)) cok tatlı olmuş sahibini bayağı uğraştırmış ama olsunnnnnn:)) sonunda olmuş yaaaa…

  8. fiammam yaşasın, sana da ulaştı demek, seninki hala ortalarda yok ama….Sorma fiammam, bir de kendi çapımda seviniyorum resimler bir araya gelince tamamlanır, herkes bir bütünün parçası vb… diye.Gel de birleştir şimdi resimleri. Yahu tomografi çektirdim geçende, beynim de var, gözlerimle gördüm lakin çalışmıyor sanırsam. Önce resmi bir çek değil mi? Sonra, kesince de yanyana çek. Sonra ne yapıyorsan yap …….Hadi bunların hiçbirini yapmadın, o zaman çaktırma bari gönderdiğin resimlerin bütün bir resmin parçaları olduğunu …..Allahım sen bana akıl fikir ver, ne diyim….Zuzumu beğenmene de sevindim, sağol. Benim gibi şaşkın işte o da, olsun….kirkpare arkadaşım, teşekkür ederim sana da…

  9. üzülme biz 10marifetçiysek bunuda bir araya getiririz. Sen başlık aç yayınlansın orada herkes elindekinin resmini yollar. Sende birleştirip bize söylersin

  10. yayınlamak için şöyle bir resim çekmiştim, sonradan vazgeçmiştim sürpriz olsun diye ama onun da kaşı gözü ayrı yerde, hepsi birbirine karışmış durumda:(((

  11. ışılımmmm kuzunun ayakları için kolay bi fikir vereyim mi?bak şimdi anlatacağım şeyi ben minyatür masaların ayakları için kullanıyorum…bir kibrit çöpünü alıp,tuz seramiği hamuruyla kapla,kurut…iyice sertleşince örtüp koruyacak bir boyayla boya ve kuzulara ayak yap…bu arada kuzunun da tüylerine ve suratına hayran kaldım yaa :))))

  12. canım ablam sağolasın, hemen girişiyorum, zaten bir süredir tuz hamurundan uzak kaldım, avuçlarım kaşınıyordu, derhal yapıyorum, ablam der de yapmaz mıyım ben:)))

  13. Cok cirkin olmuş:))Şaka şaka ellerine sağlık senin kartı aldıktan kısa bir süre sonra kayınvalimdelere gittim onada gösterdim cok hoşuna gitti o da istiyor:))Zuzun cok tatlııı….