23 yorum gelmiş

  1. baykuşlar en güzel kuşlardan biri fakat bir evin çatısına falan kondumu hemen kovarlardı bizim oralarda, uğursuz diye adı çıkmış yazık.sizin yaptığınız baykuş da nasıl masum , konacak bir ağaç buldum diye şükretmiş gibi bir tavrı var.

  2. miskin ördek,huzurlu kediden sonra minik baykuş.ama bu en şekeri olmuş.bayıldım.harika.ellerine sağlık sevgili ecerce:))))

  3. Aaaaaa ecerceeeee :) Olmazki ama rüyanda mı görüyorsun bu kadar şirin şeyi :) Nedir bundaki şirinlik, kıskandım yemin ederim ve ilginç bir şekilde o baykuşu itip daldan düşüresim geldi :) İçimdeki muzur yanı kırpıştırdı bu baykuşcuk :) Benim yerime bir öpüver onu mor yerlerinden :)

  4. mhtpkaya, çok teşekkürler:)

    shane, :) teşekkür ederim:) anneler günü teması da çok hoş olmuş onun için de teşekkürler:) ben de sizi kutlarım:)

  5. zulaltan:) değil mi hep uğursuz olarak inanılmış aslında bilgeliği ve felsefeyi simgeler:) biz de sanırım artık hakkını veriyoruz onu her yere koyarak:) çok teşekkür ederim:)

  6. Şenay hanım, :) bunlarla yatıp bunlarla kalktığım için rüyamda görüyorum sayılır:) önce bir itip düşüreyim sonra da öpeyim hemen:)çok teşekkür ederim:)

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

Keçeden büzgülü kese yapımı

| | 0 Yorum

Keçeden kedi broş yapımı

| | 0 Yorum

Keçe fiyonk yapımı ve hediye kutusu yenileme

| | 0 Yorum