Ağaçtan el yapımı şamdan modeli

-

Merhaba millet, bu sefer internette gördüğüm bir ağaç şamdandan ilham alarak yaptığım eserimi sunacağım size. Gerekli malzemeler oldukdan sonra yapımı çok zor değil ama duruşu o kadar şık ki anlatamam.

şamdan
Bu tarz dışında kabukları olan odunlarımızın olması lazım, kabuksuz olunca şık durmuyor çünkü..
İlk olarak uclarını düzelttim, yerde duracaklarından hem sağlam durmalı hem de düz olmalı. Elektirikli testereyle kestikden sonra zımpara makinesiyle düzelttim. Zımpara makinesinden sonra daha ince bir zımpara ile elimle zımparaladım.

şamdan
Sonra bu hale geldiler.

şamdan
Sonra zor olan kısma geldik, ortalarına delik açmak! Çok zorladı beni çünkü kayma yapıyor, sanayiye götürüp akrabalarımın dükkanında çok daha hasarsız yaptırabilirdim ama elimle kendi atölyemde yapmayı tercih ettim.

Delik için önce küçük metal plaka için de satılan mumlar var ya, onla etrafından geçtim, kalemle iz yaptım ve içine sığacak şekilde deldim. Aslında tam yuvarlak olmadı ama sorun yok.

şamdan
Sonra dördüne de aynı işlemi uyguladım, çok bir şey kalmadı sabredin :)

Sonra hepsini güzel güzel parke cilasıyla cilaladım, kuruttum ve evime götürüp mumlarını koydum. Müzik sinema köşemde yerde duruyorlar.
Son hali böyle, umarım beğenirsiniz…

şamdan

şamdan

5 yorum gelmiş

Bir Cevap Yazın

Ahşap üzerine dekoratif yakma resim

| | 1 Yorum

Ahşaptan minyatür motor yapımı

| | 0 Yorum

Ağaç dalından çiçek yapımı

| | 0 Yorum

Ahşap boyama minyatür evler

| | 5 Yorum

Ahşap minyatür işlerim

| | 0 Yorum

Ahşap yakma pano nasıl yapılır?

| | 2 Yorum

Ahşap maket gemi nasıl yapılır?

| | 0 Yorum

Kıl testere oymalı raf

| | 4 Yorum

Ahşap soyağacı

| | 0 Yorum