Amigurumi oyuncak aslan yapımı

-

Merhaba 10marifet kullanıcıları. Sizi tehlikeli gibi görünen ama bir o kadar utangaç ve tatlı olan amigurumi aslancıkla tanıştırmak istiyorum :) Bu sevimli aslanı çok severek ve mutlu bir şekilde hediye olarak ördüm. Her bir ilmeğine emek ve sevgi katarak gideceği kişiye hazırladım. Yeleleri, kuyruğu ve diğer her ayrıntısına ayrı özen gösterilerek örüldü bu aslancık.

Amigurumi oyuncak aslan yapımı aşamalarını resimlerle ayrıntılı olarak göstermek istiyorum. Amigurumi yapımında sık iğne tekniği kullanılıyor. Tarife uygun sayılarda adım adım örüyorum. Bu resimde yelelerini ayrı bir şekilde örerek daha sonra birleştirdim.

Hazırlanan parçaların içlerini boncuk elyafla doldurulduktan sonra dikime hazır hale getiriyorum. Her ayrıntısı ayrı bir özen taşıyor :) Yani önce sık iğne tekniği ile parçaları tek tek örüyoruz, içlerini boncuk elyaf ile dolduruyoruz. Dikerek elyaf koymak için açık bıraktığımız kısmı kapatıyoruz. Son olarak tüm kısımlar hazırlandıktan sonra da hepsini birbirine birleştiriyoruz ve amigurumi oyuncağımız hazır hale geliyor.

Benim bu çalışmamda olduğu gibi tıpkı : ) İşte karşınızda sevimli mi sevimli örgü oyuncak aslancık modelim.

Amigurumi oyuncakların çocuklara hayvanların tanımaları adına da önemli olduğunu düşünüyorum. Organik olarak hazırlanan oyuncaklar çocukları zararlı maddelerden uzak tuttuğu gibi hayal dünyalarının gelişimine de katkı sağlıyor aynı zamanda. Amigurumi modelleri yıkanabildikleri için çocuklara daha rahat veriliyor, uyku arkadaşı olarak yatağa sokulmalarına izin veriliyor.

Bu amigurumi aslan oyuncağımda sade renkler tercih ettim. Renk katmak için ufak bir dokunuşla kırmızı örgü bir papyon ekledim sadece. Daha sevimli bir ifade kattı amigurumi oyuncak aslancığa. Siz tabii ki bir de örgü kıyafet hazırlayabilir, kız aslancık yapıyorsanız da sevimli bir saç tokası ile detaylandırabilirsiniz örgü oyuncağı.

Amigurumi aslancık örneğini beğendiyseniz bana profilimden bana ulaşabilir, diğer amigurumi oyuncaklarımı da inceleyebilirsiniz =)

Amigurumi oyuncak modelleri ilginizi çekiyorsa oldukça faydalı bir amigurumi bebek yapımı tarifi daha var. Resimli anlatımı ve amigurumi şemasına bakarak siz de zevkinize göre bir amigurumi bebek örmeyi deneyebilirsiniz. Kendi çocuğunuzu sevindirmek ya da başka bir çocuğu mutlu etmek için amigurumi oyuncaklardan daha güzeli ve sağlıklısı yok, unutmayın!

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin
hsclke

Mühendis :D Örgü sever :D

Video: Amigurumi horoz yapımı (beden)

| | 0 Yorum

Video: Amigurumi Örgü Çilek Yapımı

| | 0 Yorum

Amigurumi elma yapımı

| | 0 Yorum

Motifli örgü top yapımı videolu anlatım

| | 0 Yorum

Amigurumi örgü kedi tarifi

| | 0 Yorum

Amigurumi örgü oyuncak kedi tarifi

| | 0 Yorum