Amigurumi oyuncak sarı elbiseli kız

-

Amigurumi, çocuklara sağlıklı oyuncak ve hediyelik imkanı sağlayan çok güzel bir alan. Rengarenk ve gayet sevimli olan örgü oyuncak modelleri çocukların duygusal gelişimine büyük katkı sağlıyor. Hediye olarak verilebileceği gibi uyku arkadaşı olarak da kullanılabilir.

Her bir ilmeğinde emek ve sevgiyle örüyorum. Yıkanmaya ve temizlenmeye uygun ipler kullanarak ördüğüm bu sevimli bebekte aynı zamanda güvenlik açısından kilitli gözler kullandım. Ayrıntıların hepsine ayrı özen göstererek amigurumi bebeklerimi hazırlıyorum. Sık iğne tekniğiyle ördüğüm bebekte her parçasını ayrı bir şekilde örüp içini boncuk elyafla dolduruyorum. Daha sonra ise saç aksesuarı, saç ve kirpik gibi detaylarını ekleyerek isteğe uygun olarak tamamlıyorum. Ve bu küçük sevimli örgü bebek çıkıyor ortaya :)

Bu amigurumi kızı örerken biraz renkli bir şeyler istedim. Sarı el örgüsü elbise, kırmızı papuçlar ve rengarenk çiçekli örgü tokalarla süsleyerek pek şirin bir oyuncak hazırlardım. Profilimden bana ulaşabilirsiniz. İnstagram sayfamdan diğer amigurumi oyuncaklarımı da inceleyebilirsiniz.

Bir Cevap Yazın

hsclke

Mühendis :D Örgü sever :D

Kelebek kuyruklu amigurumi inek

| | 0 Yorum

Örgü arı çıngırak

| | 0 Yorum

Prenses Elsa amigurumi bebek

| | 0 Yorum

Amigurumi tavşan oyuncaklar

| | 0 Yorum

Amigurumi uykucu aydede

| | 0 Yorum

Amigurumi oyuncak erkek bebek

| | 0 Yorum

Amigurumi oyun arkadaşları

| | 0 Yorum