Amigurumi oyuncak sevimli eşek

-

Amigurumi dünyası rengarenk ve oldukça geniş. Aklınıza gelebilecek hemen her şeyi örerek oyuncak yapabilirsiniz. Amigurumi hayvanlar çocukların en sevdikleri oyuncak modelleri arasında. Amigurumi eşek oyuncak da bunlardan biri.
Hobikitty olarak sevgi, detaylı el işçiliği ve titizlik ile ürettiğimiz bu doğal örgü oyuncakları çocuklarınızın sağlığı açısından gönül rahatlığı ile tercih edebilirsiniz. Yıkanabilir, pamuklu tüylenmeyen iplikler ile ördüğümüz bu oyuncaklar farklı hediyelik arayan birçok kişi için çok özel bir seçenek olacaktır. Bebek odalarınızın vazgeçilmez aksesuarlarından biri olacağını düşünüyorum.

İçlerini elyaf ile doldurarak hazırladığımız örgü oyuncak çeşitleri yıkandıkları için minik bebeklere uyku arkadaşı olarak da gönül rahatlığı ile verilebilir, gece uyurlarken.
Bu sevimli örgü eşeğe bir de minik çıngırak takarak çok daha sempatik bir hale soktuk. Yemek yemekte zorlanan küçük çocukların dikkatini çekmesi için de çıngırak güzel bir fikir. Amigurumi oyuncakların ağız ve burunlarını olduğu gibi gözlerini de örerek yaptım ben. Kilitli göz de kullanılabilir tabii, tercih sizin.

Sizi ya da sevdiklerinizi yansıtan kişisel özellikler ile bu sevimli örgü oyuncakları oluşturabilirsiniz, dilediğiniz renklerle tercih edebilirsiniz. Bu amigurumi oyuncak sevimli eşek de örgü oyuncak seçeneklerimizden yalnız bir tanesi. Siz de daha fazla çeşit ve detaylı tüm bilgiler için bizi instagram hesabımız facebook ve 10marifet hesaplarımızdan takip edebilirsiniz.

Bir Cevap Yazın

Kelebek kuyruklu amigurumi inek

| | 0 Yorum

Örgü arı çıngırak

| | 0 Yorum

Prenses Elsa amigurumi bebek

| | 0 Yorum

Amigurumi tavşan oyuncaklar

| | 0 Yorum

Amigurumi uykucu aydede

| | 0 Yorum

Amigurumi oyuncak erkek bebek

| | 0 Yorum

Amigurumi oyun arkadaşları

| | 0 Yorum