Amigurumi oyuncak sevimli eşek

-

Amigurumi dünyası rengarenk ve oldukça geniş. Aklınıza gelebilecek hemen her şeyi örerek oyuncak yapabilirsiniz. Amigurumi hayvanlar çocukların en sevdikleri oyuncak modelleri arasında. Amigurumi eşek oyuncak da bunlardan biri.
Hobikitty olarak sevgi, detaylı el işçiliği ve titizlik ile ürettiğimiz bu doğal örgü oyuncakları çocuklarınızın sağlığı açısından gönül rahatlığı ile tercih edebilirsiniz. Yıkanabilir, pamuklu tüylenmeyen iplikler ile ördüğümüz bu oyuncaklar farklı hediyelik arayan birçok kişi için çok özel bir seçenek olacaktır. Bebek odalarınızın vazgeçilmez aksesuarlarından biri olacağını düşünüyorum.

İçlerini elyaf ile doldurarak hazırladığımız örgü oyuncak çeşitleri yıkandıkları için minik bebeklere uyku arkadaşı olarak da gönül rahatlığı ile verilebilir, gece uyurlarken.
Bu sevimli örgü eşeğe bir de minik çıngırak takarak çok daha sempatik bir hale soktuk. Yemek yemekte zorlanan küçük çocukların dikkatini çekmesi için de çıngırak güzel bir fikir. Amigurumi oyuncakların ağız ve burunlarını olduğu gibi gözlerini de örerek yaptım ben. Kilitli göz de kullanılabilir tabii, tercih sizin.

Sizi ya da sevdiklerinizi yansıtan kişisel özellikler ile bu sevimli örgü oyuncakları oluşturabilirsiniz, dilediğiniz renklerle tercih edebilirsiniz. Bu amigurumi oyuncak sevimli eşek de örgü oyuncak seçeneklerimizden yalnız bir tanesi. Siz de daha fazla çeşit ve detaylı tüm bilgiler için bizi instagram hesabımız facebook ve 10marifet hesaplarımızdan takip edebilirsiniz.

1 yorum gelmiş

  1. Merhaba ben şevkiye 46 yaşındayım amigurumiyi hobi olarak çok sevdim sizin sitenizde eşek tarifini çok beğendim ama bir türlü tarifini bulamadım yardımcı olursanız gerçekten çok sevinirim (yakında ilk torunum olacak onun için yapmak istiyorum )SAYGILARIMLA

Bir Cevap Yazın

Örgü oyuncak ren geyiği

| | 19 Yorum

Amigurumi denizanası anlatımlı

| | 2 Yorum

Amigurumi fil yapımı – anlatımlı

| | 30 Yorum

Amigurumi nedir, nasıl yapılır? Tarif, anlatım, video

| | 0 Yorum

Sevimli mor baykuş amigurumi tarifi

| | 1 Yorum

Amigurumi örgü oyuncak şeması

| | 1 Yorum

Düğme ile amigurumilere göz yapımı

| | 3 Yorum