33 yorum gelmiş

  1. nrhnmrl

    ellerinize sağlık çok güzel olmuş nasıl uğraşmışsınızdır bununla ilk önce zımparaladınız dimi yukarıda nasıl uğraştınız bununla :)

  2. acemihobici

    ya süper olmuş, ellerin dert görmesin…. ne mutlu olmuştur anneciğin, ne zevkle yemek yapar şimdi. harika valla,renkler süper, güle güle kullansın….

  3. o342

    Sanırım boyamışsınız.Ben olsaydım çerçeve gibi duran o tahtaları çıkarır kendinden yapışkanlı kağıtlarla kaplardım.Asıl değişim o zaman olurdu.

  4. tuanaderin

    yorumlarınız için hepinize çok teşekkürler.Önce zımparaladım,sonra boyadım.yüzey parlaktı ama zımparalayınca hemen boyayı tutuyor.

  5. kondor

    keşke çıkabilseydi bence de daha güzel olurdu.

    tuanaderin çıkarmadanda farklı bir renkle boyayabilirsiniz bencede yenilenmde durumu daha net ortaya çıkacak. Mesela: beyaz iyi gider tezgah ve yerlerede uyacaktır. Ama tabiyki zımparalama zor iş burdan söylenmesi kolay zaman alan bir çalışma. Eğerki karar verirseniz ben hatırlayayım dedim diğer boyadığınız yüzeyi kollamak için maske bandından yararlanın. Bildiğiniz bir ürün olabilir ama bazen en basit şeyler aklımıza gelmez diye yazmak istedim.

  6. sserapp

    Bence de çıtalar beyaz olsa daha hoş olurdu ama o zaman sadece çıtaları değil, ahşap görünümlü tüm yerleri beyaza boyamak lazım. Bu da zor iş. Tam bitti diye sevinirken iş çıkarmayalım şimdi:) Eline sağlık. Annen güle güle kullansın.

  7. lame

    Yazıyı görünce çok mutlu oldum, çünkü benimde yeni aldığım evin dolapları böyle ve bende sizin gibi boyamak istiyorum. İşlemi teferruatlı anlatırsanız çok mutlu olacağım. Birde deterjanla silindikce boyalar çıkmazmı?

  8. acemihobici

    bu haliyle çok hoş olmuş, beyaz boyamana hiç gerek yok bence. herhalde vernikli üzerleri, silince çıkmaması için değil mi?

  9. tuanaderin

    önce zımparaladım,sonra nemli bezle sildim,arkasından ahşap boyası ile(bu boya kendinden vernikli )(son kat mat boya diye satılıyor) boyadım.İlk kat boyadan sonra kuruyunca ikinci kat boyayı attım.Kendinden vernikli olduğu için çıkmazmış satıcı öyle dedi.

  10. tuanaderin

    zımparalanması lazım,zaten maksat eski boyayı tamamen kaldırmak değil,öyle birşey mümkün değil,sadece ahşabın üstündeki pürüz vs.yi almak.Ben 0 zımpara ile yaptım.

  11. ebruzen

    arkadaşlarr zımpara işlemını kolaylaştırmak için hobi magazalarında astar yuzey kaldırıcı varr onu fırcayla objeye suruyorsunuz 24 saat bekledikten sonra 1kat zımpara atıyorsunuz eskı vernıkk daha kolay kalkıyor bilginize… mutfagınız çok guzel olmus ellerınıze saglık

  12. ozlemyr

    Çok büyük bir işe kalkışmışsınız, çok da güzel olmuş. Tebrikler. Özellikle cesaretiniz ve sabrınız için.

  13. tuanaderin

    çok teşekkür ederim sevgili ebruzen ve ozlemyr.Valla bir cesaret girdim,bir ara fazla bunaldım ama olsun,annecimin mutfağı güzel oldu.

  14. gulseyhan

    cok guzel olmuş elınıze saglık bende annemın mufagını yapıskanlı kagıtlarla yapmayı duşunuyorum ama guzel bır desen bulamadım tabıkı boya daha guzel cok ugraş ıstıyor tekrar elınıze saglık annen cok mutlu olmustur

  15. tuanaderin

    hepinize en içten teşekküerler.Herkes beğenince bu mutfağı daha çok sevmeye başladım.Sevgili gülseyhan ben de ilk başta yapışkanlı folyolarla kaplıyayım dedim.Modelleri beğenmedim,benim beğendiğim modellerle kaplayınca da pahalı olacaktı.En iyisi şurdan 8 liraya bir boya alıvereyim dedim.Artık gözümü karartarak işe başladım,bir taraftanda kadıncağızın mutfağını mahvedersem ,folyolarla alır kaplarım diye düşündüm.

  16. bbuket

    tuanaderin boyamakla iyi etmissin. kaplama olayını ben denedim mutfağımda güzel oldu ama kolay iş değil. büyük yüzeylerde çok zor oluyor. çok fazla hava kabarcığı kalıyor içinde. bir kişiyle yapılması dahada zor. senin kapakların kabartmaları çıkmadığından olmazdı zaten sanırım. yani demem o ki boyayla gayet güzel olmuş. tekrar ellerine sağlık.

  17. tuanaderin

    haklısın bbuketcim ben de dün mutfağımdaki masayı kaplayayım dedim bayağı zorlandım.O hava kabarcıkları olmasın diye yüzeyi biraz ıslatmak gerekiyormuş.Daha sonrada kalan kabarcıkları iğneyle patlatabiliyormusuz.Belki biliyorsundur ama ben yinede bilmeyenler için bilgi vereyim dedim.

  18. bbuket

    evet tuanedin ama öyle çok hava kabarcığı oluyorki anlatamam. del del bitmedi. babam sağolsun bana yardım etti yoksa gerçekten tek başına yapılacak iş deği. ıslatmak ilginç aklımda olsun. teşekkürler.

  19. tuanaderin

    haklısın iki kişi olmadan olmuyor,ıslak zemine yapıştırırken bir taraftanda üstünde bir bezle bastırarak geçmeyi dene,ozaman çok az kabarcık kalıyor.

Bir Cevap Yazın

Tahta dil çubuğundan yakma kitap ayracı

| | 0 Yorum

Ahşap üzerine yakma sunum tahtası

| | 0 Yorum

Ahşap yakma motifli kitap ayracı

| | 0 Yorum

Baykuşlu ahşap sunum tahtası

| | 0 Yorum

Ahşap yakma yazı nasıl yazılır?

| | 1 Yorum

Ahşap üzerine dekoratif yakma resim

| | 1 Yorum

Ahşaptan minyatür motor yapımı

| | 0 Yorum

Ağaç dalından çiçek yapımı

| | 0 Yorum

Ahşap boyama minyatür evler

| | 5 Yorum

Ahşap minyatür işlerim

| | 0 Yorum

Ahşap yakma pano nasıl yapılır?

| | 2 Yorum

Ahşap maket gemi nasıl yapılır?

| | 0 Yorum

Kıl testere oymalı raf

| | 4 Yorum

Ahşap soyağacı

| | 0 Yorum