Cuma, Aralık 9, 2016
aplike paspas yaptım

aplike paspas yaptım

38

mutfağıma gerekli olan paspası elde dikerek yaptım.bence çok güzel oldu.sadece ayıyı yapıcaktım ama sonra altına kapitone kumaş geçirdim,çiçek aplikesi yaptım.evdeki kapakları kullanarak ayımın şablonunu çıkardım.havludan kestim,altına eşimin akletini dolabından çaldım nasıl olsa sayısını bilmez.altına geçirip diktim.üstüne askılı antolon diktim cep yaptım.cebindende elinde havucuyla tavşan bakıyor.ayının yüzü hazır.ağzı burnu yapıştırdım.gözlerin çevresine oya halkalarını siyah iple doldurup diktim.gözleri öyle yapıştırdım.kapitone kumaşın çevresini elle bastırıp ayıyı diktim.çiçekler 4 kalpten yaprakları yarım kalp kelebekler 2 kalpten.aplike yapıp belirginleştirmek için siyahla geçtim.uğur böceği yaptım tabi bacaksız.kelebeklere pul işledim.hepsi bu.

38 YORUMLAR

  1. ayıcık pek güzelmiş kız tombiş tombiş gerçekten iyi sabırlısın ben çok ugraştıran işleri yapamıyorum hemen yapıp bitirip şöyle karşısına geçip bakasım geliyor öyle olmayıncada devam etmek istemiyorum nasıl marifetli biri olabilirim bilmiyorum:S :)