Pazar, Aralık 11, 2016
Atkı Askısı Yaptım

Atkı Askısı Yaptım

24
atkı askısı
atkı askısı

İkea’da gördüm bununun modelini ve aynısını yaptım. Halkalar için ne kullanacağım konusunda biraz tereddüt yaşadım ama aklıma plastik bardakların ağız kısımları geldi ve onlarla yaptım. Orjinalinden pek farklı olmadı. Ben atkı ve fularlarımı toplamak için kullanıyorum ama kravat ve kemerler için de güzel bir toplayıcı olabilir. Nasıl yaptığım burada

atkı askısı
atkı askısı

24 YORUMLAR

  1. eline sağlık, ne kadar güzel ve işlevsel birşey olmuş, bir kısmına fular asabilir bir kısmına da süs de yapabilirsin o zaman hem dekor olur hem de bir işe yarar:)

  2. süper olmuş valla ben de yapmalıyım hem kravatlar için hem de atkılarım için bi dünya var nereye koyacağımı şaşırıyordum tşkler ellerine sağlık

  3. Hepinize çok teşekkür ederim arkadaşlar beğenmeniz beni nasıl mutlu etti anlatamam. Süpersiniz siz, benim aklıma gelmemişti pano gibi süslemek veya takı askısı yapmak ne güzel fikirler üretmişsiniz:)Neduk, aynen benim makas da tavuk harici her şeyi kesiyor:) Beceremem zaten onunla tavuğu kesmeyi hiç denemedim, eskiden tavuk makası mı varmış canım:))

  4. harikasın ya bende okurken acaba ne ile yapmış dedim plastik bardak çıktı :)) ilk fırsatta denemeliyim.

  5. bloğunda görüp çok beğenmiştim bi baktım uaraya yorum yazmamışım, pardon.. çok işlevsel birşey bu.. oğlunun da seninde ellerinize sağlık :) şallar için yapsak neyle yaparız acaba, ben atkı yerine şal kullandım hep bu kış..

  6. Hepinize yorumlarınız, güzel sözleriniz, beğenileriniz için çok teşekkürler arkadaşlar.dilevser, plastik bardaklardan kesilen bu halkalara şallarda sığar diye tahmin ediyorum. Ama sen daha da büyük olsun diyorsan plastik bileziklere bir bak istersen belki onların daha büyüğü vardır.

  7. ikeanın sahibi sven goran eriksonn aile dostumuzdur. ne paralar sayıyo tasarımcılara bilseniz bööle uluorta araklamazdınız tasarımı.. :) ne ise, esinlenip böyle faideli bir eser yaptığınız için tebriği hakettiniz. ellerinize sağlık.. bu arada eriksonn amca çok babacandır , bişey demez böyle esinlenmelere.kraldançokkralcıoniki.

  8. iyi ki görmüş ve yapmışsın,ellerine sağlık.bardak fikri süper,bak şimdi bu fikirden neler neler çıkar:) güzel oğlunu da öpüyor,kutluyorum.