Kaatı sanatı ay yıldızlı çerçeve

-

Kaatı sanatı ay yıldızlı çerçeve. Özel bir sipariş üzerine hazırlamış olduğum eser.
10 Nisan Polis Haftası sebebiyle bir müşterim sevdiğine hediye etmek için sipariş etmişti. Hilal içerisinde Kelime-i Tevhid, yıldız içerisinde ise Besmele-i Şerif kaatı sanatıyla işlenmiştir.
Ortadaki çift başlı Selçuklu kartalı ise Polis arması üzerinde yer aldığı için eklenmiştir.
Bu kartal üzerinde de hediye edilecek şanslı insanın adı ve soyadı ve rütbesini gösterir yıldız vardır. Çerçevemiz özel olarak İstanbul’da yaptırılmaktadır.
Kayın ağacından bu çerçevemiz ile ahşabın doğallığı ve sıcaklığını hissedeceksiniz. Çerçeve üzeri doğal renklendirilmiş yağ ile kaplanarak kadifemsi bir dokunuş elde edilmektedir.
Ayrıca çerçevede cam yerine, cama göre 30 kat daha dayanıklı olan Policarbon Ultra Clear cam kullanılmıştır.
Bu sayede evinizde işyerinizde sergilerken kırılmaya karşı dayanıklı bir ürün elde edildiği gibi, kargo aşamasında yaşanması muhtemel kazalara karşı da önlem alınmaya çalışılmıştır.
Çerçevemizin kalitesi ve görselliğinin yanı sıra, tasarımın orijinalliği ve klasiğin dışında özel bir hediye oluşu itibariyle, tercih edenlerin memnun kalacağına eminim.

Tasarım üzerinde isteğe göre değişiklikler (örn. çift başlı kartalın yerine başka figür, kurumsal logo eklenmesi, kartal üzerine başka isim veya yazı eklenmesi veya yazının tamamen çıkarılarak sadece kartalın bırakılması vs.) yapılabilmektedir.
Yapmanız gereken sadece irtibata geçip hayallerinizi bize aktarmanız.
Bilgi talebiniz ve siparişleriniz lütfen irtibata geçiniz.

Bir Cevap Yazın

1974 doğumluyum. Evli ve iki çocuk babasıyım. Geleneksel el sanatlarını seviyorum. Kaligrafi, kaatı gibi el sanatlarını icra ediyorum. Sabır ve el becerisi gerektiren işler, özellikle de zor ise benim için bir zevk. Günümüzde çoğunlukla papercut, fuyang, krigami olarak bilinen, geleneksel kaatı (kesme ve oyma) sanatımızla uğraşıyorum.

Faber Castell set ile yapılmış kitap ayraçları

| | 1 Yorum

Fon kağıdı ile çerçeve süsleme

| | 2 Yorum

Kağıtlardan perde

| | 0 Yorum

Kartondan mumluk yapımı

| | 0 Yorum

Kutudan evler- balkon duvar süsü

| | 0 Yorum

Kostüm detaylı kitap ayraçları

| | 0 Yorum

Dantel süslemeli vintage magnet yapımı

| | 0 Yorum