Besmele-i Şerif – kaatı sanatı

-

“BİSMİLLAH HER HAYRIN BAŞIDIR.”
“Besmele ile başlanan işler hayırla başlar, hayırla biter.” Kaatı sanatı ile hazırlamış olduğum Besmele-i Şerif.
Besmelemiz 19 cm çapındadır. Çerçevemiz 25×25 cm ölçülerinde olup, derinliği ise 5 cm’dir. Talep halinde istenen boyda besmelemizi hazırlayıp, uygun çerçevede sunmaktayım.
Çerçeve birinci sınıf beyaz renkte MDF çerçeve olup, bu haliyle kaliteli ve dayanıklıdır. Evinizde, iş yerinizde, masa, konsol, büfe vb dilediğiniz yerde sergileyebileceğiniz harika bir ürün.
İki cam arasındaki özel sunumu sayesinde; ortamdaki ışık kaynağının gücüne ve geliş açısına göre Besmele’nin gölgesi düşmektedir.

Resimlerden de anlaşılacağı üzere eserin kendisi kadar, gölgesini seyretmek de insana büyük bir zevk vermektedir.
Hem gündüz çekimindeki gölgesi, hem de mum ışığında akşam çekiminden kastettiğim husus açıkça görülmektedir.
Bu güzel esere sahip olmak veya sevdiklerinize sıra dışı ve özel bir hediye olarak sunmak istiyorsanız, yapmanız gereken sadece bizimle irtibata geçmek.
Bilgi talebiniz ve siparişleriniz lütfen irtibata geçiniz.

1974 doğumluyum. Evli ve iki çocuk babasıyım. Geleneksel el sanatlarını seviyorum. Kaligrafi, kaatı gibi el sanatlarını icra ediyorum. Sabır ve el becerisi gerektiren işler, özellikle de zor ise benim için bir zevk. Günümüzde çoğunlukla papercut, fuyang, krigami olarak bilinen, geleneksel kaatı (kesme ve oyma) sanatımızla uğraşıyorum.

Bir Cevap Yazın