Salı, Aralık 6, 2016

7 YORUMLAR

  1. ben de tamamını yapmayı düşünüyordum ama çekincelerim oldu. kötü görüneceğini düşündüm.
    şimdi sizin yenilemenizi görünce cesaretlendim :) benimki de güzel olabilir belki :D
    harika olmuşlar… elinize sağlık

  2. Ayakkabının arkasını çok beğendim çok modern bir halee dönüşmüş ve renk uyumu da çok güüzel olmuş fakat kırılmazsanız önü için aynı şeyi söyleyemeyeceğim… Dantel çok güzel bir fikir fakat ucunu kesmişsiniz ve küt duruşu biraz eski moda görüntü vermiş dantel ve küt burun sanki tezat olmuş gibime geldi… Ucu azcuk daha oval kesebilseydiniz düz değilde bir iki parmağınız da önden görünecek şekilde bir açıklık bıraksaydınız o zaman arkadaki modern görüntüsüne tezat bir ön olmazdı gibime geliyor. Yanlış anlamayın ne olur ben yapsam o şekilde yapmayı tercih ederdim o nedenle paylaşmak istedim… Siz beğenerek yapmışsınız ve güle güle kullanın :)

  3. Yorumunuz da haklısınız Şenay hanım,aynı şeyi bende düşündüm de şimdi ayakkabı numarası 41 olunca ayakkabı da sıkınca,komple o kısmı kesesim geldi :) şaka bir yana derisi çok sertti ovallik vermenin mümkünü yoktu,sonradan bende beğenmedim ama kesince geri dönüşü yok,neyse başka sıkan ayakkabıya yaparız bende bitmez bu işler ayaklar büyük olunca :)