Pazar, Aralık 4, 2016

Ayakkabıda anne dokunuşu

10

ayakkabı süsleme
Merhaba arkadaşlar… Kuzumun bir ayakkabısına müdahale etmem gerekti ve ben de acımadan ettim. Ayakkabı beyaz olduğu için sürekli kirlenmekte ve ne yaparsam yapayım hep kirli görünmekteydi. Hele ayakkabının burnu sanki leke çeker gibi sürekli çizikler ve toz içindeydi ben de kuzumla oturdum ve ayakkabıya yeni bir görünüm verdim :)

Gördüğünüz gibi ayakkabının burnunu kırmızı ojeyle boyadık kuzumla ve daha da farklı olması için keçeden kareler ve benekler kesip aralıklarla diktim ayakkabıya :) Kırmızı ayakkabı bağcığı alıp bir ayağa kırmızı diğerine de beyaz bağcık bağlamayı da düşünüyorum :) Böyle çok eğlenceli oldu. Giyme denemesi bile yaptık, ne çizik var ne de leke oldu ayakkabıda :) Daha fazla görsel için bloguma beklerim hepinizi :)

10 YORUMLAR

  1. mankenimizi görünce daha bi güzel bakıyorum çalışmalarına :) şimdi manken diye tutturup ayakkabıya yorum yapmamazlık olmaz tabi de ille de manken yani.. :) ellerine sağlık çok güzel olmuş.. güzel günlerde giysin.. :)

  2. Bayanlar hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim manken okulda :D Onun için fotoları onsuz çektim ama zaten ayakkabı fotosu olunca kocamaaaaaaan bir Ece’yle ayakkabıyı tanıtmak olur muydu diye düşündüm yanlız fotoğrafladım ayakkabıyı :D Ama madem öyle istiyorsunuz yüzük bile yapsam Ece’yle sunarım hahaha :)

  3. Kendim için olsa farklı bağcık düşünemem de çocuk olunca farklı olsa daha güzel olur gibime geldi :) Daha alamadım bağcık tembellikten ama yarın pazara gidip alıcam :) Beğenmene sevindim canım :)

  4. Harika….iyiki müdahale etmişsin,oje fikri de müthişmiş.Tembellik etme al şu bağcıkları da çocuğum tadını çıkarsın:)

  5. :) Yarın alıyorum esinselcim yarın alıyorum :) Zaten giyiyor eski bağcıklarıyla beyaz denmez artık onlara azcık lekeliler ama yarın alıyorum kesin :D