Bahçenizi kendiniz dekore edin

-
Bahçe dekorasyonu
Bahçe dekorasyonu

Bahçenizi, evde artan malzemelerle kendiniz dekore edebilirsiniz. Biraz yaratıcılık, biraz zevk, biraz boya, biraz dostla bahçenin tadına doyum olmaz bu yaz. Dilim döndüğünce anlatmaya çalıştım yapımını bloğumda.

12 yorum gelmiş

  1. nurkaya

    hemen bloğuna bakıyorum. garajda bekleyen bizim de araba lastiklerimiz var. Evimizin önünde güzel olacaktır diye düşünüyorum..

  2. EMEL03

    Ay neler buluyorlar bakar mısınız yaa…çok güzelll bişi bunlarr….arkadaşımın baağ evine önericem bunu. Paylaşım için teşekkürler.

  3. lilibebek

    Sergun; bence de, bayıldım buraya, orada kitap okumak istiyo canım.nurkaya; bloğuma da buyur ama bence oyalanmadan al lastikleri ve boya üst üste koy bişeyler yap, çok güzel oluyor:)emel03; yakışır, öner tabi, ne kadar masrafı olur ki, eski lastik bile satıyorlar oto tamircilerde galiba fiyatlarına bakmak lazım. Yok pahalıysa eş dost artık kilometresi dolan lastikleri çıkarsın ortaya bi zahmet.

  4. celebi74

    çok esikden görmüştüm bu lastik minderleri hatta benim gördüklerim kumaşla kaplanmıştı.. tabi o evde şömine başında kullanıyordu..çok da rahatlar.. :))

  5. lilibebek

    celebi74 ; Kumaşla kaplamak da iyi fikir, görmek lazım aslına ama tahmin de edebiliyorum. Neyse biz daha iyisini yaparız önce bir bahçe bulmak lazım:)

  6. acemihobici

    recep yıldız mı? ilk defa bir erkek karışmış aramıza, en azından ben ilk defa gördüm, çok şaşırdım, hoşgeldiniz…adım taşlarına da bayıldım bu arada…lilibebek, lastik puflar da çok hoşuma gitti, bizim bahçede bol bol kütük var, onlara birşeyler yapmayı düşünüyorum ben de. ama lastikler kadar rahat olmazlar herhalde.

  7. kriizantem

    Lilicim pek güzel, pek şık olmuş bahçen. Lastiklerin boyanması fikrinede bayıldım. Ben kaçırmışım bunu.Acemihobici sen görmemişsin, ama erkek üyelerimzide var. En yeteneklileri methods mesela:) Erkeklerinden böyle işlere ilgi duyması şahsen hoşuma gidiyor…

  8. lilibebek

    Recep Yıldız : Teşekkür ederim fikir için, derhal bakıyorum linke. Fotoğraf süper görünüyor da…Acemi hobici: benim yazıma da ilk defa bir erkek yorum bırakıyor bu yüzden ben de şaşırdım ama bahçelerle erkekler daha çok ilgileniyor daha ziyade.Kütüklere gelince rahat ettirmenin de yolları var gibi. Martha ‘ da gördüm: kütüğün üstüne bir daire şeklinde kesilmiş daha büyük bir parça yerleştirdi – sabitledi ve üstüne elyaf koydu bolca, elyafın üstünü de kumaşla kapladı. Kırmızı kumaş ve keçelerle beyaz noktacıklar yaptı. Al sana mantar:) Hem popo acımaz:)Kriizantem: Kaçırmış olabilirsin ama buradaki tüm yazılarımı görmene imkan var sanırım. Mavi yazılı “lilibebek” e tıklamayı dene. Bir de elbette bloğumda pratik fikirleri karıştırabilirsin.

Bir Cevap Yazın